Mesprit Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Als ik dus invite word door mijn vrienden, of ik invite ze, krijg ik een error Dit ligt aan NAT type 3.. en ik weet niet hoe ik hem op Type 2 krijg !! Kan iemand mij helpen? :cry: :cry: :cry: :cry: Edit: ik heb dit net gevonden bij de handleiding: NAT-type* Controleer hoe het PS3™-systeem met het internet is verbonden. Deze informatie kan worden gebruikt om te oordelen of het moeilijk is om verbinding te maken met andere PS3™-systemen bij gebruik van stem-/videochat of de communicatiefuncties van games. Type 1: rechtstreeks verbonden met het internet Type 2: verbonden met het internet via een router Type 3: verbonden met het internet via een router Voor type 3 kan het onmogelijk zijn om te communiceren met andere PS3™-systemen en kunnen stem-/videochat en de communicatiefuncties van games beperkt zijn. Raadpleeg in dat geval Ik zit via mijn MODEM meteen op de ps3.. omdat die 2 uitgangen heeft.. Dus moet ik nu nóg een router regelen? Bewerkt: 13 april 2009 door Mesprit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Als ik dus invite word door mijn vrienden, of ik invite ze, krijg ik een error Dit ligt aan NAT type 3.. en ik weet niet hoe ik hem op Type 2 krijg !! Kan iemand mij helpen? :cry: :cry: :cry: :cry: moet dit niet bij technische problemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 ssht ik wil snel antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 omdat die 2 uitgangen heeft.. Dan heeft je modem in dat geval een ingebouwde router/switch. Raadpleeg de handleiding van je modem/router om te weten welk adres je moet hebben om bij de configuratie te komen. Meestal is het iets als http://192.168.1.1 al verschilt dat per merk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 ssht ik wil snel antwoord Pfff.. Doe eens rustig. Je kunt niet verwachten dat iemand meteen antwoord geeft. En dit kan idd naar Technische problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 ssht ik wil snel antwoord Pfff.. Doe eens rustig. Je kunt niet verwachten dat iemand meteen antwoord geeft. En dit kan idd naar Technische problemen. Gast ik reageer rustig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Hilgen Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Je moet bepaalde porten openzetten voor je ps3 als je dat doet moet het goed gaan(weet alleen niet welke poorten moet je ff kijke op wikipedia of so of ff bij technische problemen zoeken...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 Je moet bepaalde porten openzetten voor je ps3 als je dat doet moet het goed gaan(weet alleen niet welke poorten moet je ff kijke op wikipedia of so of ff bij technische problemen zoeken...) Sorry ik kan het echt niet vinden Welke poorten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 Welk model router/moden is het? En welke provider heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Welk model router/moden is het? En welke provider heb je? Modem > Speedtouch Provider > Online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2009 Op deze site zoek je op wat voor router je hebt, en hoe je d'r in moet komen. De site heeft helaas nog geen pagina voor GTA IV. Wat ik van de resultaten van Google kan opmaken, is dat je in ieder geval UDP poort 3074 moet openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Op deze site zoek je op wat voor router je hebt, en hoe je d'r in moet komen. De site heeft helaas nog geen pagina voor GTA IV. Wat ik van de resultaten van Google kan opmaken, is dat je in ieder geval UDP poort 3074 moet openen. Bedankt voor de hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Het is gelukt!! Type 2 Bewerkt: 22 april 2009 door Mesprit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.