Jump to content

Trailer installeren met SAMI

Recommended Posts

Geplaatst:

GTA San Andreas

Ik heb daarstraks de mod van een bus geïnstalleerd met SAMI en dat loste ook mijn probleem met de dubbele wielen op (zie topic elders hier). Met IMG Tool krijg ik er steeds verkeerde wielen onder ondanks juiste gegevens in vehicles.ide) Echter laat de aanhanger (Petrotr) zich niet met SAMI installeren. SAMI geeft dan melding dat SAMI dit bestand niet kan installeren. SAMI vereist een .TXD en .DFF bestand maar dat zijn het ook. Verder staat er dat als het geen voertuig betreft, er een sript voor moet zijn. Maar het is een trailer (in mijn geval aanhanger van een bus) en dus een voertuig. Wie heeft mogelijk een oplossing voor dit probleem?

Bedankt!!

Geplaatst:
IMG Tool / Alci's IMG Editor << Mijn voorkeur :cab:

Daarmee krijg ik dus de verkeerde wielen onder de aanhanger van de bus. In eerste instantie ook onder de voorwagen, maar nadat ik die met SAMI heb geïnstalleerd heeft die wel de juiste wielen.

Geplaatst:

Daarmee krijg ik dus de verkeerde wielen onder de aanhanger van de bus. In eerste instantie ook onder de voorwagen, maar nadat ik die met SAMI heb geïnstalleerd heeft die wel de juiste wielen.

Het zijn ook handmatige installers, dan moet je de Handling en Vehicle lines zelf nog vervangen. En is het daarna nog niet goed, dan is de mod niet goed. Misschien dat als de mod met 3DSMax is geconverteerd dat ik het dan recht kan zetten, want dan weet ik denk ik wel wat er fout is.

Dus als het na het installeren van de goede lines nog niet goed is, kan je even de link van de download ofzo sturen.

Geplaatst:

Het zijn ook handmatige installers, dan moet je de Handling en Vehicle lines zelf nog vervangen. En is het daarna nog niet goed, dan is de mod niet goed. Misschien dat als de mod met 3DSMax is geconverteerd dat ik het dan recht kan zetten, want dan weet ik denk ik wel wat er fout is.

Dus als het na het installeren van de goede lines nog niet goed is, kan je even de link van de download ofzo sturen.

Heb de vehicles.ide en handling.cfg handmatig goedgezet inderdaad, maar probleem blijft. Als je het op kan lossen zou ik het super vinden! Hier de link naar de download. De voorwagen is perfect nu ik die met SAMI heb geïnstalleerd. Het draait dus alleen om de aanhanger (petrotr.dff)

Link naar MB Citaro Bus download

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...