cheetha Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 ik weet wel waar die 8 van portland zijn. maar ik weet niet welke auto het meest geschikt is - Banshee - Leone sentinel - Daiblo stallion welke moet ik kiezen? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 De Banshee, die struurt het prettigst, heeft een goede wegligging en is het snelst. Daarom kun je deze wagen het beste nemen. De andere zijn misschien iets langzamer, waardoor je net niet snel genoeg gaat. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 De Banshee, hij heeft de beste wegligging en accelereerd snel en rijd snel. Dé perfecte auto voor een stunt jump. Reageren
cheetha Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 bedankt krijg je ook nog een speciale beloning als je alle jumps voltooid hebt dan bedoel ik 8 van portland 4 van staunton island 8 van shoreside vale Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 bedanktkrijg je ook nog een speciale beloning als je alle jumps voltooid hebt dan bedoel ik 8 van portland 4 van staunton island 8 van shoreside vale Jazeker, bij stunt jump 1 (je eerste jump) krijg je $5.000. Bij stunt jump 2 (je 2e jump) krijg je $10.000. Bij stunt jump 3 (je 3e jump) krijg je $15.000. En zo gaat dat door. Bij je 20ste jump krijg je dus $100.000. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.