Visser23 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Bling, jammer om jou weer te zien in het groen Je was altijd erg goed bezig met je taak. Bedankt voor wat je hebt gedaan! Flying, veel succes in je nieuwe fora. Natuurlijk hebben we alle vertrouwen in je Reageren
Jay; Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Veel succes FD. Bling, nogmaals bedankt voor alles. De GTA III fora zijn haast ondenkbaar zonder jou. Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Gefeliciteerd met je extra stek erbij, FD. Jammer Bling, je was een van mijn favoriete moderators. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Danku allen hartelijk voor de felicitaties. Reageren
Bling Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Iedereen bedankt voor de reacties zowel hier als in mijn profiel, want dat waardeer ik erg. Ik zal af en toe nog wel online komen in mijn groene kleurtje. @ Flying Dutchman: gefeliciteerd en succes met de GTA III fora! Gaat helemaal goedkomen! Reageren
deagle Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Good luck & have fun Flying Dutchman. Je zal het ongetwijfeld goed doen! Reageren
megamaggot Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Toen ik een paar jaar geleden hier op het forum zat, was Bling nog moderator, en hij deed zijn werk heel goed! Hopelijk (en waarschijnlijk wel) doet Flying Dutchman hetzelfde Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Veel succes Flying Dutchman, en natuurlijk bedankt voor je inzet Bling! Reageren
erik.koel Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Langzamerhand gaan de legendes weg, gelukkig blijven de oude vrienden nog aanwezig en die zullen niet vergeten worden! Veel succes FD, jou tijd hier zal misschien lang duren, maar misschien volg je de anderen ook snel! Succes! Reageren
.Corneria. Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 (bewerkt) Respect Bling! Gefeliciteerd Flying Dutchman Corneria Bewerkt: 19 april 2009 door corneria Reageren
Deluxo Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Veel succes Flying Dutchman. Bling was een goede Mod op dit forum. Jammer dat hij weggaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.