.:TOM:. Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Human Sensor Wat is het?Een mod waarbij je een sensor kan plaatsen die het gebied waar hij zich bevindt verdedigd. Met andere woorden, je kan je terrein beschermen, steegjes afschermen of de politie er mee dwarsbomen.Hoe te installeren?Plak het zip bestand in je San Andreas folder en kies hier uitpakken. In de map zit een cleo en een custom text bestandje. Heb je CLEO3 nog niet geïnstalleerd? Klik hier!Foto'sBugsMomenteel geen bugs bekend. Indien je er vind, meld het hier even a.u.b.CreditsSeeman (CLEO).:TOM:. (Scripten)DownloadNiewste versie:- Rapidshare.com- Uploading.com- Gtaforum.nl Bewerkt: 7 mei 2009 door .:TOM:. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ziet er goed uit. Ik heb het CS bestandje bekeken, maar hij schijnt alleen te ontploffen als er een actor in de buurt komt, misschien is het handig als hij ook ontploft als er een auto in de buurt komt. Maar ik ben weer veel nieuwe dingen tegengekomen met dit CS bestandje. Toppie. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Alle actors die in een auto zitten de er passeert ontploffen ook hoor. Let er maar op, hun hoofden vliegen eraf. Ik heb mijn inspiratie gehaald uit Unreal II (Proximity Sensor) en ben van plan om nog 2 "wapens" te creëren. De ene wordt een Force Wall en de andere een Turret, ook uit Unreal II. Mod geupdate! Nu kun je de kracht van de sensor aanpassen, hoe ver hij reikt. Tom Bewerkt: 14 april 2009 door .:TOM:. Reageren
Exoit Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Wow dit ziet er echt super vet uit! dit download ik wel ff! Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Als je graag nog iets zou hebben dat de sensor nog zouden moeten kunnen of als je nog meer instellingen wilt kunnen aanpassen zeg het dan even en zeg ook welke. Tom Reageren
Exoit Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Ik zou het ook wel vet vinden dat je er 2 kan plaatsen en tussen de 2 zit een laser veld en als iemand daar dan doorheen loopt word ie onthoofd Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Dat word nou net de volgende mod die hierop komt als vervolg Dus gewoonweg nog even wachten. Tom Reageren
Exoit Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Dat word nou net de volgende mod die hierop komt als vervolg Dus gewoonweg nog even wachten.Tom Het is het wachten dus waard Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 coowl het loont weer om gta sanandreas te gaan modden omdaks alle riscicos van dien kan ik bevoorbeeld zooon mod gebruiken in de multyplay net als de auto,s tot gta Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 ik denkj i nit dat je deze miod in lukltiplay kut nntr gebruiken, j e kan altijds prboeren, vetrel me het dan eens Tom Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 coowl het loont weer om gta sanandreas te gaan modden omdaks alle riscicos van dien kan ik bevoorbeeld zooon mod gebruiken in de multyplay net als de auto,s tot gta Dit kan niet omdat CLEO mods niet zijn toegestaan in Multiplayer. Als je wel CLEO mods zou kunnen gebruiken zou het gewoon puur cheaten zijn. Daarom zijn CLEO mods verboden. Grtz RD Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) coowl het loont weer om gta sanandreas te gaan modden omdaks alle riscicos van dien kan ik bevoorbeeld zooon mod gebruiken in de multyplay net als de auto,s tot gta Dit kan niet omdat CLEO mods niet zijn toegestaan in Multiplayer. Als je wel CLEO mods zou kunnen gebruiken zou het gewoon puur cheaten zijn. Daarom zijn CLEO mods verboden. Grtz RD Ik had eens een Breakdance en de FreeRun mod van CLEO, werkte wel in SA-MP maar andere zagen het niet Bewerkt: 25 juli 2009 door Mr. Sugo Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Geen idee of dit in SA:MP werkt, heb het gevoel van niet. Als je het echt wil weten, probeer het eens zou ik zeggen. Verder, als iemand nog bugs heeft gevonden of een idee heeft om toe te voegen zeg het maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.