need my speed Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Hoe kan je zo'n sig of ava maken die van plaatje verspringd net zoals de ava van Baffie? Ik gebruik Adope Photoshop 7.0. Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) Hoe kan je zo'n sig of ava maken die van plaatje verspringd net zoals de ava van Baffie? Ik gebruik Adope Photoshop 7.0. Dat doe je met Adobe Imageready. Pixel2life heeft goed tuts ervoor. Oja die van Baffie kan je doen met Microsoft Gif Animator. Bewerkt: 13 mei 2005 door Dragonmaster Reageren
need my speed Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Ik kan niet zo goed engels...Ik ben ook nog maar 10. Maar zal je die tut kunnen vertalen en hier neer zetten Dragonmaster? Reageren
Kraay Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Ik kan niet zo goed engels...Ik ben ook nog maar 10. Maar zal je die tut kunnen vertalen en hier neer zetten Dragonmaster? je kunt is hier kijken misschien staat het daar ook wel bij Reageren
need my speed Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Nee, het staat er niet bij. Reageren
Timos Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Elk plaatje moet een new frame zijn, je springt naar IR daar maak je een aantal frames [De hoeveelheid van je plaatjes] Bij elk frame zet je maar 1 plaatje aan [Het oogje bij de andere weg] En dan kan je ze ook nog verlangzamen door de delay te verzetten, ik zal binnenkort eens een tut maken, ben nu bij een vriend dus dat gaat nu niet lukken. Reageren
need my speed Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Elk plaatje moet een new frame zijn, je springt naar IR daar maak je een aantal frames [De hoeveelheid van je plaatjes] Bij elk frame zet je maar 1 plaatje aan [Het oogje bij de andere weg] En dan kan je ze ook nog verlangzamen door de delay te verzetten, ik zal binnenkort eens een tut maken, ben nu bij een vriend dus dat gaat nu niet lukken. Een tut hier of op jou site (dat is toch jou site). PS: Bij welke vriend ben je? Reageren
X-Zero Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Elk plaatje moet een new frame zijn, je springt naar IR daar maak je een aantal frames [De hoeveelheid van je plaatjes] Bij elk frame zet je maar 1 plaatje aan [Het oogje bij de andere weg] En dan kan je ze ook nog verlangzamen door de delay te verzetten, ik zal binnenkort eens een tut maken, ben nu bij een vriend dus dat gaat nu niet lukken. Een tut hier of op jou site (dat is toch jou site). PS: Bij welke vriend ben je? als je met microsoft gif animator werkt,kan je het best ironf1st of mij vragen ironf1st is de master maar ik weet ook wel hoe het moet. Reageren
need my speed Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Elk plaatje moet een new frame zijn, je springt naar IR daar maak je een aantal frames [De hoeveelheid van je plaatjes] Bij elk frame zet je maar 1 plaatje aan [Het oogje bij de andere weg] En dan kan je ze ook nog verlangzamen door de delay te verzetten, ik zal binnenkort eens een tut maken, ben nu bij een vriend dus dat gaat nu niet lukken. Een tut hier of op jou site (dat is toch jou site). PS: Bij welke vriend ben je? als je met microsoft gif animator werkt,kan je het best ironf1st of mij vragen ironf1st is de master maar ik weet ook wel hoe het moet. Dat heb ik niet, ik werk met Photoshop 7.0. En als je het echt wil weten, PIVOT. Reageren
Timos Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Elk plaatje moet een new frame zijn, je springt naar IR daar maak je een aantal frames [De hoeveelheid van je plaatjes] Bij elk frame zet je maar 1 plaatje aan [Het oogje bij de andere weg] En dan kan je ze ook nog verlangzamen door de delay te verzetten, ik zal binnenkort eens een tut maken, ben nu bij een vriend dus dat gaat nu niet lukken. Een tut hier of op jou site (dat is toch jou site). PS: Bij welke vriend ben je? als je met microsoft gif animator werkt,kan je het best ironf1st of mij vragen ironf1st is de master maar ik weet ook wel hoe het moet. Dat heb ik niet, ik werk met Photoshop 7.0. En als je het echt wil weten, PIVOT. Wat maakt het nou weer uit bij wie ik ben? En als ik een tut plaats, plaats ik hem hier en op me eigen site [samen met -R-R- en Timovich] Dus.. Ik ga er denk ik zo aan beginnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.