mikeypijkie Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 hey dit is me eerste post op dit forum dus ik weet niet zeker of het hier hoort maarja ik heb de "illegalen" versie van gta dus gedownload en gecracked en nu heb ik dus een mod gedownload van een andere site heb ik gedaan wat de instructies zeiden en dan moest ik bijvoorbeeld op F1 drukken voor health freeze dan krijg ik health freeze on in me beeld staan en dan sluit me gta opeens af en krijg ik een fouten rapport kan iemand me daarmee helpen of me een goede mod geven mvg mikeypijkie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 We mogen je niet helpen met een illegale versie, de kans is ook groot dat je spel uitvalt door die illegale versie. Want een gedownloade GTA werkt soieso al niet goed, laat staan als je er dan ook nog Mods op gaat installeren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Op dit forum is het inderdaad tegen de regels om over warez te praten. We zullen je dan ook in geen geval helpen met een illegale GTA. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts