Jump to content

flying rats


dennis-pyro

Recommended Posts

Ik heb bij meerdere mensen gezien op dit forum dat ze met een bepaalde instelling kunnen zien waar zich ale flying rats bevinden. Aangezien ik nu het spel heb uitgespeeld en ook graag ale flying rats wil killen, vroeg ik me af of iemand me dit zou kunnen uitleggen.

Ik speel gta op de xbox 360. Hopelijk kunnen jullie me hier verder mee helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar dit forum hangt samen met WikiGTA, een online walktrough voor alle GTA's. En daar vind je oa. alle flying rats terug. Dus op die pagina vind je een kaartje met alle flying rats. Screens en beschrijvingen van elke flying rat zullen ook zo spoedig mogelijk op WikiGTA komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter deze site gebruiken, daar staan voor ALLE FLYING RATS screens, beschrijving en plaats op de map. Ook is daar een logische volgorde. Op WikiGTA staan bijvoorbeeld nummers 92, 67 en 171 pal naast elkaar... terwijl nummer 93 helemaal aan de andere kant van Alderney zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter deze site gebruiken, daar staan voor ALLE FLYING RATS screens, beschrijving en plaats op de map. Ook is daar een logische volgorde. Op WikiGTA staan bijvoorbeeld nummers 92, 67 en 171 pal naast elkaar... terwijl nummer 93 helemaal aan de andere kant van Alderney zit.

op wikigta staat alleen de plaats op de map en bij sommige een beschrijving, volgens mij maar tot nummer 40. Ik vind zelf die site in het internetcafé ook wel handig

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beter deze site gebruiken, daar staan voor ALLE FLYING RATS screens, beschrijving en plaats op de map. Ook is daar een logische volgorde. Op WikiGTA staan bijvoorbeeld nummers 92, 67 en 171 pal naast elkaar... terwijl nummer 93 helemaal aan de andere kant van Alderney zit.
op wikigta staat alleen de plaats op de map en bij sommige een beschrijving, volgens mij maar tot nummer 40. Ik vind zelf die site in het internetcafé ook wel handig
:duh: De WikiGTA site heeft de Flying Rats in andere volgorde.
De volgorde op WikiGTA komt rechtstreeks uit de bronbestanden en is dus de volgorde van Rockstar zelf.
Dat is de meest objectieve volgorde, waarbij de grootste kans bestaat dat die overeenkomt met volgordes in andere bronnen.
Ieder heeft dus een eigen logische volgorde en dat is en blijft persoonlijk. Je kan op WikiGTA zelf kiezen op welke manier je ze gaat halen; via de beschrijvingen van 1 t/m 200 of via de kaart met vindplaatsen waarbij je op de bollen kan klikken voor de beschrijving.
Elke site heeft hem anders. De ene begint in Dukes de ander in Bohan. Het is net wat de eigenaar zelf wil. Idd. wel jammer dat WikiGTA maar 40 heeft, maar daar komt verandering in. ^_^
Daar wordt inderdaad aan gewerkt, het is echter een helse klus om ze allemaal de screenen en voorzien van een beschrijving. :7

Tip: Print de printervriendelijke versie op WikiGTA uit en vink daarop af welke je al gehad hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tip: Print de printervriendelijke versie op WikiGTA uit en vink daarop af welke je al gehad hebt. ;)

Dat is het juist, ik kan die niet printen.

Ik ook niet.

En dat die volgorde uit de bronnen komen van Rockstar, dat snapte ik al, maar het gaat erom dat het een logische volgorde moet zijn. Aan de beschrijvingen te zien is het mede bedoelt als volgorde om te gebruiken - als je geen zin hebt om die Flying Rats zelf te zoeken, doe je ze één voor één van WikiGTA. Maar als je dan steeds grote afstanden moet afleggen en sommige Flying Rats op DEZELFDE PLEK staan maar toch twee totaal verschillende zijn qua nummer, gaan er al een hoop afhaken. Dus waarom per sé de volgorde van Rockstar, als die totaal onhandig is om te gebruiken?

Het is trouwens ook handiger als je niet de volgorde van WikiGTA gebruikt, maar een bepaalde Flying Rat zoekt. Stel je zoekt 144 (ik zeg maar wat) en je ziet wel 145, 146 en 143 bij elkaar staan, maar dan staat 144 op een heel ander eiland. Of je zoekt de beschrijving van een Flying Rat, waar het dan ook weer ff mee duurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...