The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Weer een goede tutorial jij hebt hier echt talent voor! De outcome is erg mooi en ik ga dan ook zeker deze tutorial een keer proberen. Reageren
Choclate Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Welke brush heb je gebruikt? Reageren
Ture Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Misschien een domme vraag. Maar op photosho cs2 kan ik die zwart/wit change niet vinden zoals jij hem beschrijft. Weet je miss waar die zit of moet ik hem loaden ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Misschien een domme vraag. Maar op photosho cs2 kan ik die zwart/wit change niet vinden zoals jij hem beschrijft. Weet je miss waar die zit of moet ik hem loaden ? Klopt, die optie zit nog niet in CS2 (pas vanaf CS3). Via Image > Adjustments > Gradient Map krijg je hetzelfde effect. Let op: De gradient moet dan wel van zwart naar wit zijn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.