Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb geloof ik mijn GTA:SA weer eens gesloopt. Ik wou de naam van de Rhino veranderen in HENK(Ik wou het gewoon even testen, kijken of het ging) Ik ging dus naar D:\Games\\GTA San Andreas\data In Data, ging ik naar Vehicles.IDE En zocht de Rhino op(De Rhino is nummer 432 bij mij) Ik ging daarna zo te werk: Overal waar RHINO stond, maakte ik HENK van. Toen savede ik de file en ging ik kijken of hij het deed. Ik had nog geen savegame, dus ik start een nieuwe(New Game) dan krijg je dat laadbalkje en zo een foto. Precies in het midden van zo een Laadbalkje krijg ik een error. geen error code of wat dan ook. gewoon een error die zei *Dit post ik zometeen wel eventjes* Dan staat er gewoon Sluiten en sluit het spel af. Heeft iemand hier een oplossing voor? EDIT: Foto bijgeplakt Bewerkt: 14 april 2009 door djmaddox Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ik denk dat je met je probleem moet plaatsen in het Modding Fora, aangezien je het probleem verkreeg terwijl je aan het modden was. Maar ik weet zeker dat je fout zit met het feit dat je alles van Rhino naar Henk veranderde. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Inderdaad. Ik denk dat je alleen de naam van het voertuig zelf had moeten veranderen. Aangezien er geen body enz is voor een voertuig dat HENK heet. Verander alles terug behalve de NAAM van het voertuig, dan werkt alles weer, als het goed is . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ok, hij leeft weer. Nu is het volgende probleem verschenen. als ik op een drukke weg probeer een HENK probeer te spawnen, zie je hem voor 0,0000001Seconde en dan is hij weg. De auto's die op de weg reden, zijn wel weg(want daar spawnde ik de HENK). iemand oplossingen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Even voor de duidlijkheid: RHINO, moet RHINO blijven in de handling, vehicle, carcols en carmod lines. Naam niet veranderen. Het was denk ik je bedoeling, dat als je instapte bij de Rhino, dat je Henk zag staan. Kan ik best begrijpen dat je dat dan daar gaat wijzigen, maar dat is niet goed. Hiervoor zul je de GXT, oftewel de textbestanden van GTA moeten gaan wijzigen. Gewoonlijk kan je dan American.gxt, in de Data\Text map, openen met GXT Editor, en dan zoeken met CTRL+F naar Rhino. Vervang wat er achter die nummertjes staat, dus van Rhino maak je Henk. Als je het goed gedaan hebt komt er dus als je bij de Rhino instapt Henk te staan. Edit, ow was dus niet de bedoeling om de instaptext te wijzigen Maar SA blijft wel aan staan als je de mod spawnt? Bewerkt: 14 april 2009 door Remi-X Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Jap, SA blijft aan staan. Alleen is de HENK er niet. EDIT: Ik zal nog even precies vertellen wat ik nu wou veranderen. Als je in een Rhino stapt, staat er rechtsonder(dacht ik) Rhino. Ik wil dat er i.p.v. Rhino HENK staat. Bewerkt: 14 april 2009 door djmaddox Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Wie noemt zn tank nouweer HENK XD Reageren
vice Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Download een speciale mod waarmee je .GXT bestandjes kan openen (die staan bij de TEXT-MAP), kies dan de "taal" uit die je gebruikt ingame (meestal american). En ga dan op zoek naar het woordje "Rhino". Daar kan je dan de naam van de tank veranderen. Daarmee kan je trouwens je hele spel vertalen, dus je kan bijvoorbeeld de zin "Welcome home, CJ" veranderen in "Welkom thuis, CJ". Enfin... Daarmee kan je zowat alle teksten die je in SA tegenkomt vertalen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Wie noemt zn tank nouweer HENK XD Lekker nuttige post, Redfire Ik zal even dat programma downloaden en dan de naam veranderen. Ik hou jullie nog op de hoogte. _______ Ok, Ik heb GTA:SA GTX Editor gedownload. Wat moet ik dan doen? Want al ga ik naar File->Open->*hardeschijf*->Games->GTA:SA->DATA. Bij DATA staan 5 Opties: Decisions, Icons, Maps, Paths, Script. Welke moet ik kiezen? Bewerkt: 14 april 2009 door djmaddox Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 File->Open->*hardeschijf*->Games->GTA:SA->Text > Amarican.gxt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Daarmee kan ik alle teksten veranderen, maar ik zie niet de naam RHINO ergens staan Hoe moet ik dat dan weer oplossen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Daarmee kan ik alle teksten veranderen, maar ik zie niet de naam RHINO Nergens <<Denk ik? staan Hoe moet ik dat dan weer oplossen? Probeer CTRL+F, en dan Rhino intypen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Lol oops typo. Ik zal het even proberen. EDIT: Ja het heeft gewerkt, ik moest bij Main kijken en dat deed ik niet Bewerkt: 15 april 2009 door djmaddox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.