Bloodz & Cripz member Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Heey allemaal, Ik heb twee dagen geleden GTA san andreas geïnstalleerd op mijn nieuwe game PC en hij deed het perfect. Ik hjeb toen ongeveer een half uur gespeeld. Toen na het eten (het was namelijk tegen zessen) ging ik er een mod op installeren en toen wou ik hem laden en toen liep hij halverwege vast! Toen heb ik weer de oude bestanden teruggezet, maar hij deed het nog steeds niet. Toen heb ik hem opnieuw geïnstalleerd en toen deed hij het nog steeds niet. Toen gisteren nog een keer opnieuw geïnstalleerd en vandaag met hetzelfde resultaat! Ik hoop dat jullie weten wat ik hiermee moet. Alvast Bedankt Groeten, B&C member Reageren
gta master 1 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Kijk oof je de mod volledig kan deinstalleren (welke mod was het BTW? ). Je kan ook kijken of je alle patches hebt geinstallerd (bij mods MOET je versie 1 hebben, anders kun je eventueel downgraden) Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Kijk oof je de mod volledig kan deinstalleren (welke mod was het BTW? ).Je kan ook kijken of je alle patches hebt geinstallerd (bij mods MOET je versie 1 hebben, anders kun je eventueel downgraden) Bedankt, ik heb de patch geïnstalleerd en hij doet het weer. Het enigste nadeel is dat version 1 de maximale resolutie 1680X1440 volgens mij is en ik heb een scherm van 2080 bij nog wat, maarja toch hartstikke bedankt. Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 (bewerkt) Kijk oof je de mod volledig kan deinstalleren (welke mod was het BTW? ).Je kan ook kijken of je alle patches hebt geinstallerd (bij mods MOET je versie 1 hebben, anders kun je eventueel downgraden) Ik heb dit ook zoiets, maar dan kan ik het spel spelen als ik de mod deinstalleer, maar toch wil ik met mods spelen, kun je me helpen? En als ik dan op Ctrl+Alt+Delete doe en dan het taakbeheer, zegt ie dat het spel niet meer reageert PLEASE HELP MEEEE! Bewerkt: 18 april 2009 door Luccie1997 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.