r.deroos Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 hallo op de ps2 was ik laatst in bayside (klein vissersdorpje bij SF), en ik zag was groves lopen. bug, of komt dat vanzelf als je een tijdje lang vliegt? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Ik denk dat laatste. Als je een beetje ver uit de kust vliegt, kan de Territory Glitch optreden. Als je niet ver genoeg bent gevlogen om de hele glitch in werking te zetten verschijnen er alleen in Bayside Gangmembers. Dit kan het makkelijkste op de PS2. Dit is waarschijnlijk gebeurd tijdens de missie Freefall of Saint Mark's Bistro. Bewerkt: 14 april 2009 door MartyCeha Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Het is best wel irritant als je het na een missie hebt en niet had gesaved...(had ik.... ) Moest ik heel die missie opniew doen...... Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Ik denk dat laatste. Als je een beetje ver uit de kust vliegt, kan de Territory Glitch optreden. Als je niet ver genoeg bent gevlogen om de hele glitch in werking te zetten verschijnen er alleen in Bayside Gangmembers. Dit kan het makkelijkste op de PS2.Dit is waarschijnlijk gebeurd tijdens de missie Freefall of Saint Mark's Bistro. Hoeft niet, op de PS2 is de bug bekend dat er een gebied in Bayside is. Voor meer informatie, zie deze post, waar _KoE_Mzungu alles uitlegt. Bewerkt: 22 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.