Timske Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Hoe kan ik een Theme instralleren voor mijn mobiel? Ik heb een Sony Ericsson Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Misschien handig al zeg je welke Sony Ericsson? Reageren
.Senne Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Sony ericsson theme creator van de officiele site downloaden als j 't zelf wil maken, en anders gewoon op je mobiel zetten in de map 'thema's' of themes, en dan via die map instellen. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Een thema installeren is niet heel moeilijk. Je download een thema voor je mobiel. Het moet wel eentje zijn die geschikt is voor je mobiel. Vervolgens zet je hem op je mobiel en installeer je hem op je mobiel door naar het mapje thema's te gaan. Groetjes, EDIT: Ah, senneken was me net voor ^.^ EDIT 2: Lol, en Triads is net een seconde na mij Bewerkt: 14 april 2009 door WaRioRZ Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Net zoals je bijvoorbeeld een Theme voor je PS3 download. je zoekt gewoon op het internet naar een site met goede Themes. Download er een van de site en zet hem via bleutooth op je mobiel. Reageren
Timske Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Een thema installeren is niet heel moeilijk. Je download een thema voor je mobiel. Het moet wel eentje zijn die geschikt is voor je mobiel. Vervolgens zet je hem op je mobiel en installeer je hem op je mobiel door naar het mapje thema's te gaan.Groetjes, EDIT: Ah, senneken was me net voor ^.^ EDIT 2: Lol, en Triads is net een seconde na mij Zie nergens mapje themes staan als ik me memory card in me pc douw.. NVM.. Moet verder kijken dan me neus lang is.. Ik moest nog door andere mappen heen dus.. Ik heb het .thm erin gezet alleen hij is beschadigd blijkbaar.. Bewerkt: 14 april 2009 door Timske Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Een thema installeren is niet heel moeilijk. Je download een thema voor je mobiel. Het moet wel eentje zijn die geschikt is voor je mobiel. Vervolgens zet je hem op je mobiel en installeer je hem op je mobiel door naar het mapje thema's te gaan.Groetjes, EDIT: Ah, senneken was me net voor ^.^ EDIT 2: Lol, en Triads is net een seconde na mij Zie nergens mapje themes staan als ik me memory card in me pc douw.. NVM.. Moet verder kijken dan me neus lang is.. Ik moest nog door andere mappen heen dus.. Ik heb het .thm erin gezet alleen hij is beschadigd blijkbaar.. Dan moet je het nog een keer proberen... Reageren
.Senne Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 gewoon een andere downloaden of eens openen met theme creator, en dan opnieuw opslaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.