peter-de-gekste Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 hallo..ik heb op een forum gelzen dat als je een data stick hebt dat je dan de foto's die je op gta sa maakt daarop kan zetten...maaar hoe dan??.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Hier staat alles hoe het moet enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Hier staat alles hoe het moet enzo. ok..maar komt dan nog dat ding van je fototoestel erin te staan??...da witte ding.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Als je geen stick hebt dta kun je er ook niks mee aanvangen. Ik heb een camera daar maak ik mijn screens van.... Eerst maak een foto dan steek het in u card reader dan in u computer en de hebt het. of wat bedoel je met u fototoetstel peter-de-gekste ok..maar komt dan nog dat ding van je fototoestel erin te staan??...da witte ding.. Daar snap ik niks van beetje ABN(Algemeen Beschaafd Nederlands)Mag ook Bewerkt: 14 mei 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Als je geen stick hebt dta kun je er ook niks mee aanvangen.Ik heb een camera daar maak ik mijn screens van.... Eerst maak een foto dan steek het in u card reader dan in u computer en de hebt het. of wat bedoel je met u fototoetstel peter-de-gekste ok..maar komt dan nog dat ding van je fototoestel erin te staan??...da witte ding.. Daar snap ik niks van beetje ABN(Algemeen Beschaafd Nederlands)Mag ook je hebt toch als je met gta een foto wilt gaan maken..zoon wit ding erin??..dat bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Bedoel je de ArMaX? Een wit ding....Ik snap het niet... Wat staat op dat wit ding dan? Bewerkt: 14 mei 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Dat maakt niks uit dat die "cirkel" er in zit. Maak met L1 een foto en je ziet het voorbeeld. Dan save je em en dan staat ie er op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.