AntiGuy Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 In de sound files staat allemaal commentaar voor dat radiostation, terwijl ik het nog nooit gehoord heb. Net als bij alle andere radiostations, heb je allemaal files waarin een man praat over Indenpendce FM dat geweldig en zo, maar ook zegt hij heel vaak van 'The next song is a nice...' of 'That one was very popular...' Maar ik heb die gast in het spel nog nooit gehoord? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Heb je hem op Radio, Sequential of Shuffle staan? Als je commercials er tussen wilt hebben moet je hem op Radio zetten. WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/Independence_FM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Maar ik heb het over de intro's en outro's van die DJ, over de liedjes zelf, niet de commercials. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Die komen daar ook bij als ie op radio staat. Ik hoor ze regelmatig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Heb je hem op Radio, Sequential of Shuffle staan? Als je commercials er tussen wilt hebben moet je hem op Radio zetten. WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/Independence_FM Hoe kan je dat veranderen dan? En kan dat ook op de Playstation? Sorry, ik had de link niet aangeklikt, nu weet ik dat het niet kan op de PS3 . Bewerkt: 15 april 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.