rakker126 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ik zoek de professioneelste/duurtste websitemaker. Zowel HTLM/java als simpel sleep en tip indersteuning. Weet iemand zo'n programma? Reageren
Woetsha Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Adobe Dreamweaver CS4 is een heel goed programma om websites te maken. Je hebt misschien al wat basis kennis nodig om te beginnen, maar het is zeer uitgebreid. Reageren
deagle Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Leer de talen en gebruik NOTEPAD. Reageren
joppie Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Leer de talen en gebruik NOTEPAD. Inderdaad, leer eerst de talen... als je voor Notepad gaat. Alleen zou ik kiezen voor Dreamweaver, het is makkelijker, je kunt zo alles importeren. En ik vind dat sites mooier worden dan met codes, maar dat ligt er helemaal aan of je die codes snapt of niet. Bewerkt: 14 april 2009 door joppie Reageren
rakker126 Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Dream is alleen maar met scipts. Ik zoek iets waar je wel HTLM kan gebruiken maar niet hoeft toe te passen, vergelijkbaar met Frontpage (had ik ooit) Dream werkt duidelijk alleen maar met scipts. Iemand? Bedankt Reageren
xgaming Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Dream is alleen maar met scipts. Ik zoek iets waar je wel HTLM kan gebruiken maar niet hoeft toe te passen, vergelijkbaar met Frontpage (had ik ooit) Dream werkt duidelijk alleen maar met scipts.Iemand? Bedankt En daar bedoel je mee dat je gewoon wat dingen kunt tekenen zodat ze automatisch worden omgezet in HTML? Zo ja, Dreamweaver CS3 is de oplossing. Zo nee, formuleer bovenstaande zin even wat beter Reageren
rakker126 Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Niet per se zoals Paint nee, Maar dat je bijvoorbeeld een achtergrond kan maken en dingen kan tikken en eventueel scripts kan toevoegen. Vergelijkbaar met freewebs alleen dan als een programma TY! Reageren
Woetsha Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Niet per se zoals Paint nee,Maar dat je bijvoorbeeld een achtergrond kan maken en dingen kan tikken en eventueel scripts kan toevoegen. Vergelijkbaar met freewebs alleen dan als een programma TY! Microsoft Office Publisher 2007 Reageren
rakker126 Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Niet per se zoals Paint nee,Maar dat je bijvoorbeeld een achtergrond kan maken en dingen kan tikken en eventueel scripts kan toevoegen. Vergelijkbaar met freewebs alleen dan als een programma TY! Microsoft Office Publisher 2007 Die heb ik ook maar ik zoek een programma die zich geheel op het maken van een website richt, maar dan wel op een simpele manier. Publisher is eerder bedoeld voor het maken van saaise/simpele pagina; s die vooral voor bedrijven aantrekkelijk zijn. Ik zoek iets met wat meer vrijheid waarbij je niet vast zit en zonder al te veel kennis van scipts toch iets overichtelijks kan maken. Met freewebs maakte ik al eerder dit: www.freewebs.com/doomXnl Maar dan zou ik het graag met een programma doen, zodat die advertenties weg zijn. iemand? Ik bedoel dus iets vergelijkbaars als freewebs naar dan als programma zodat je het op een host kan uploaden. Ik bedoel echt een simpel programma, waar je achtergronden kan instellen enzo, vergelijkbaar met Word. >>> Door Thundercover: Drie berichten samengevoegd. Bumpen binnen twee uur is volstrekt onnodig en ook voor een kleine verduidelijking kan je nog altijd de Bewerk-knop gebruiken. Gelieve dit dan ook te doen.<<< Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Ik bedoel echt een simpel programma, waar je achtergronden kan instellen enzo, vergelijkbaar met Word. Als ik het zo lees, ben je blijkbaar niet van plan ook maar een beetje moeite te doen om een fatsoenlijke site te krijgen en helaas, zoals met heel veel dingen, dat wordt he-le-maal niks. Om een fatsoenlijke site te kunnen maken, moet je gewoon HTML en CSS leren. Er zijn geen simpele programma's voor dit soort dingen, omdat die normaliter niet nodig zijn. Bewerkt: 15 april 2009 door Galiorix Reageren
rakker126 Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Freewebs is opzich prima en daar heb je die dingen ook niet voor nodig.... Dus ik neem aan dat er ook wel een software programma is? Iets als Frontpage maar dan nieuwer? Reageren
Dieko Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Freewebs is opzich prima en daar heb je die dingen ook niet voor nodig....Dus ik neem aan dat er ook wel een software programma is? Iets als Frontpage maar dan nieuwer? Galiorix heeft het je al uitgelegd. Welke andere programma's moeten we nog meer opnoemen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Aan je reacties te lezen merk ik dat je geen HTML of CSS of iets anders kent. Je kunt Kompozer gebruiken. Dit is gratis en makkelijk aangezien je de hele pagina zoals in Word kunt maken. Je kunt dan ook HTML leren aangezien je via een tabblad ook naar de broncode kunt gaan. En als je wel HTML kunt kun je gewoon het beste voor Dreamweaver gaan. Dat is niet alleen PHP. Het werkt met alle webtalen. HTML PHP XML XHTML SQL (?) etc. Dreamweaver is in het begin een beetje moeilijk maar dat is gewoon software verkennen. Als je het snapt is het zeer fijn te gebruiken. Zelf gebruik ik het niet. Maar ik gebruikte het (Trial verlopen). Nu gebruik ik gewoon Notepad. Maar dat komt omdat ik tegenwoordig zelf alleen meer kleine bestands-aanpassingen hoef te maken volgens een readme Maar dat is weer met Mods voor IPB. Dat is weer PHP. En XML lijkt allemaal best moeilijk maar als je zo'n bestandje opent ziet het er makkelijker uit dan je denkt. Maar dan heb je al gauw een installatie-XML. Reageren
Legenderion Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik weet niet hoe creatief je bent, en of je van bewegende site's houdt? De meest pro site vind ik persoonlijk site's die gemaakt zijn met Adobe Flash Player 10. Adobe Website Maar om dit te kunnen op een hoog niveau heb je heeeel veel tijd en geduld nodig Reageren
rakker126 Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ja Zoiets als de GTA 4 website zal niet lukken Nee, gaat mij erom dat er tekst op staat en afbeeldingen, meer niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.