Jump to content

Professionele websitemaker gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zou zeggen Microsoft Office 2007 Frontpage, is iets anders dan Microsoft frontpage namelijk is professioneler en poging van microsoft om adobe dreamweaver achter te doen. voordelen: is gemakkelijker om mee te werken en je hebt normaal geen codes nodig

Geplaatst:
Ja :7 Zoiets als de GTA 4 website zal niet lukken :7

Nee, gaat mij erom dat er tekst op staat en afbeeldingen, meer niet.

Dan kun je eventueel ook een simpele Blog aanmaken, dat is wel zo gemakkelijk.

Microsoft FrontPage is ook een optie, of een HTML site in Dreamweaver is ook gemakkelijk in een dag te maken.

Geplaatst:

maar: met je website is toch niets mis? als je dat geheel volledig zou willen namaken, zou je echt lang bezig zijn, langer dan met die voorgeprepareerde crap in zulke builders van die websites

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties,

Frontpage 07 bestaat helaas niet maar ik werk nu met 03, heb ik al een behoorlijke tijd.

Net mijn homepage gemaakt en upgeload naar mijn host door middel van FTP, de website staat nu in een opslag map van de host (L4large, gratis) Nu begrijp ik alleen niet helemaal hoe je het echt online kan krijgen.

Geplaatst:
Bedankt voor de reacties,

Frontpage 07 bestaat helaas niet maar ik werk nu met 03, heb ik al een behoorlijke tijd.

Net mijn homepage gemaakt en upgeload naar mijn host door middel van FTP, de website staat nu in een opslag map van de host (L4large, gratis) Nu begrijp ik alleen niet helemaal hoe je het echt online kan krijgen.

Frontpage = Microsoft expression web geworden, nieuwer, en het is gewoon eigenlijk frontpage.

Kan je ons de site even geven waar je alles upload?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...