Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik heb het hier maar geplaatst omdat ik het nergens anders mag plaatsen dacht ik:p Uhh hier komt het:P Ik wil mijn Faggio zeg maar sneller maken. Ik wil geen nieuwe scooter zoals in mods. maar gewoon me faggio sneller maken! Weet iemand hoe dit moet?

Met voorbaat dank Bas.

Geplaatst:

Beetje kloten in de handling.cfg?

Dat is wat ik heb gedaan om mijn nrg500 sneller te maken :puh:

Het bestand handling.cfg staat in GTA San Andreas\data en je opent het met Kladblok. ^_^

Geplaatst:
Beetje kloten in de handling.cfg?

Dat is wat ik heb gedaan om mijn nrg500 sneller te maken :puh:

Het bestand handling.cfg staat in GTA San Andreas\data en je opent het met Kladblok. ^_^

Ja dat snap ik, maar ik weet niet wat ik moet editten. Dat is het probleem, dus als jij mij dat zou kunnen vertellen?

Geplaatst:

Als je handling.cfg opent met kladblok staan alle voertuigen in een soort tabel. Zoek de rij van de Faggio op. In kolom N (de 14e kolom) staat de snelheid in MPH

Geplaatst:
Als je handling.cfg opent met kladblok staan alle voertuigen in een soort tabel. Zoek de rij van de Faggio op. In kolom N (de 14e kolom) staat de snelheid in MPH

Hij kan faggio niet vinden?:)

Geplaatst:

Oja sorry, Faggio staat in handling.cfg onder de naam 'MOPED' :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Oja sorry, Faggio staat in handling.cfg onder de naam 'MOPED' :Y

En welke kolom moet ik nou nemen, want ik kijk onder kolom N maar het zijn allemaal de zelfde snelheden dus dat klopt niet lijkt me

WElke moet ik hier uit veranderen dan :

MOPED 350.0 119.6 5.0 0.0 0.05 -0.1 103 1.8 0.9 0.48 3 190.0 30.0 5.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.0 0.12 -0.17 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 5

Bewerkt: door Bassstard
Geplaatst:

In de Master Tutorial List kun je een complete ontleding vinden van het Handling.cfg bestand. Daar staat dus wat elk getal (en elke kolom) betekent. Ook in het bestand zelf staat aan het begin een legenda met alle letters. (Onder '> FIELD DESCRIPTIONS <')Dit zou dus eigenlijk vrij duidelijk moeten zijn. Soms staan de getallen echter niet precies onder de letters; dit hangt er vanaf welk lettertype je gebruikt in Kladblok.

Bij de MOPED zou je dus het getal 190.0 moeten hebben. Dit lijkt inderdaad vreemd omdat het dezelfde getallen zijn als enkele andere motoren, maar er zijn meer factoren die de snelheid bepalen dan slechts '(N) TransmissionData.fMaxVelocity'. Kijk maar eens bij de andere getallen en kijk of je nog meer kunt wijzigen.

Overigens heb ik wel verhalen gehoord over mensen die motoren op een dergelijke manier wilde versnellen, dat dit toch niet echt lekker werkte. Ik weet alleen niet meer precies waarom dit zo was.

Geplaatst:
In de Master Tutorial List kun je een complete ontleding vinden van het Handling.cfg bestand. Daar staat dus wat elk getal (en elke kolom) betekent. Ook in het bestand zelf staat aan het begin een legenda met alle letters. (Onder '> FIELD DESCRIPTIONS <')Dit zou dus eigenlijk vrij duidelijk moeten zijn. Soms staan de getallen echter niet precies onder de letters; dit hangt er vanaf welk lettertype je gebruikt in Kladblok.

Bij de MOPED zou je dus het getal 190.0 moeten hebben. Dit lijkt inderdaad vreemd omdat het dezelfde getallen zijn als enkele andere motoren, maar er zijn meer factoren die de snelheid bepalen dan slechts '(N) TransmissionData.fMaxVelocity'. Kijk maar eens bij de andere getallen en kijk of je nog meer kunt wijzigen.

Overigens heb ik wel verhalen gehoord over mensen die motoren op een dergelijke manier wilde versnellen, dat dit toch niet echt lekker werkte. Ik weet alleen niet meer precies waarom dit zo was.

Hee , ja dankje ik had de zoek functie gebruikt en kwam ook op dat onderwerp uit.

Heb wat gekloot met mijn Handling.cfg en hij is nu sneller :--)

Dank jullie wel!

Mag het topic nu gesloten worden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...