yves111 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 ik heb een aantal mods in mijn spel gezet, deze werken ook gewoon. ik zette er nog een andere bij toen kreeg ik het probleem dat hij geen radiostations meer afspeelt of user tracks, ik haalde de mod eruit en nog steeds heb ik het zelfde probleem. ik heb het spel opnieuw geinstalleerd en de eerste mods die het wel deden erin gezet, daarna weer geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem, ook als ik de mod er weer uit haal. hoe kan dit.... Reageren
LSR Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 hee Ik heb ook een soort gelijk probleem gehad. Maar toen was het probleem verholpen na het op nieuw te instaleren. weet je zeker dat je v1? hebt? Want v2 schijnt niet tegen MODofications te kunnen. Er is een soort van Update om er voor te zorgen dat V2 toch mods aankan. Moet je even opzoeken bij Mod gezocht LSR Reageren
K.O. Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Deze patch kun je gewoon hier downloaden hoor, die hoef je niet echt ergens aan te vragen. Al lijkt het me sterk dat het hieraan ligt. Als yves111 SA v2 zou hebben dan zou heel zijn spel gewoon niet werken, en niet alleen het geluid. yves111, heb je toevallig ook mods gebruikt die de geluidsarchieven wijzigen? Zou je anders een link kunnen geven naar de mod die er blijkbaar voor zorgt dat het geluid niet meer werkt? Wat je nog zou kunnen proberen is het opnieuw scannen van je User Tracks in het menu, al heeft dit natuurlijk ook weinig met de andere radiozenders te maken. Al het andere geluid werkt overigens wel gewoon? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.