Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Mijn vriend wilt een Nieuwe PC http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelma...ct%5B34653%5D=1 Dat wilt hij daar kopen. Zelf haalt hij zijn Drive en HDD uit zn Optiplex 330(lol) en krijgt hij een 9500GT van mij(ligt hier nog) en heeft hij bij hem thuis een 350Watt voeding liggen. Het moet zo min mogelijk kosten. mijn vraag is nu, Is die 350Watt genoeg voor die Hardware? Greetz EDIT: Oops, iets vergeten erbij te zetten. Hij haalt ook zijn 2GB RAM uit zijn Optiplex. Bewerkt: 14 april 2009 door djmaddox Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Effe wat proberen.Die processor is veel beter die je eerst had,en hij is maar een paar euro goedkoper! http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelma...t%5B101355%5D=1 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Bedankt Taartjj, Dat wou ik even weten. Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Nou, wel echt met de hakken bijna in de sloot hoor. En sterkere kaart (9600GT) gaat al niet meer werken. Ik zou dan zowieso een Brisbane EE Athlon kopen, die zuipen minder. Dus die 4850e+ pakken. De 4850e gebruikt namelijk 45 Watt, en de 7750 95 watt. En met laatstgenoemde is 350Watt denk ik niet voldoende. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Mijn maat's Pentium D 3GHz + 9500GT liep zonder problemen op een 300W voeding. 9500GT heeft geen extra 4pin connector nodig. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Nu ik de reactie van Sprunk zie staan, is het echt op het randje of zit er nog een beetje tussen? Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Als hij géén PCI connector heeft gaat het wel. Maar wanneer je én een PCI connector moet aansluiten vanaf de voeding, en gaat draaien op een 7750, is het denk ik te veel gevraagd van de voeding. Zeker als het geen A merk is ben je best kansloos dan. En anders hier nog een site die qua betrouwbaarheid op het nieveau van Canyourunit.com zit: PSU calc. Bewerkt: 14 april 2009 door Sprunk Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Als hij géén PCI connector heeft gaat het wel. Maar wanneer je én een PCI connector moet aansluiten vanaf de voeding, en gaat draaien op een 7750, is het denk ik te veel gevraagd van de voeding. Zeker als het geen A merk is ben je best kansloos dan.En anders hier nog een site die qua betrouwbaarheid op het nieveau van Canyourunit.com zit: PSU calc. Je bedoelt 4pin stekkers hoop ik? =) Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Je bedoelt 4pin stekkers hoop ik? =) Ik bedoel een 6PIN PCI connector, je weet wel, die je bij sterke kaarten in je grafische kaart steekt. Zo een: Die heten toch gewoon PCI connectors? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik heb net de videokaart er ff bijgepakt, en ik heb gezien dat er geen PCI connector op kan. Dat is de kaart. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Je bedoelt 4pin stekkers hoop ik? =) Ik bedoel een 6PIN PCI connector, je weet wel, die je bij sterke kaarten in je grafische kaart steekt. Zo een: Die heten toch gewoon PCI connectors? Ach ja, 6 pin, my bad xD Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Geeft niet hoor. Die 4PIN zit meestal naast je socket voor extra stroom voor de CPU. Maar dat weet jij ook wel TaartJJ~!, maar dit is zodat anderen weten wat jij bedoelt. Maar die dingen kun je gelukkig nooit verkeerd inpluggen, want elke stekker heeft een andere vorm, dus kan je nooit de fout in gaan. Best handig! Nogmaals. zonder PCI connector gaat het wel lukken, djmaddox. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.