Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

Ik ben geen homo, maar die vergelijking vind ik dus niet kunnen. :{ Als 2 mannen van elkaar houden is er toch niks fouts aan en waarom zou het dan 'niet bij elkaar passen'? Vind ik een beetje kortzichtig van je.
>>> Door Thundercover: Kromme vergelijking...? Als twee mannen gewoon van elkaar houden, klopt het plaatje gewoon hoor... <<< >>> Maar een man past beter bij een vrouw. Dat is gewoon zo. Ookal houden die mannen super veel van elkaar, het is natuurlijker om als man een vrouw te zoenen. Dus gewoon een goede vergelijking. Die 3650 en het SLI moederbord houden vast ook van elkaar. Maar er hoort natuurlijk een nVidia kaart op, dat is ook natuurlijker.<<<

Je hoeft Thundercover niet na te praten hoor. Vind ik een beetje kortzichtig van je. :puh:

@ Taart. Volgens mij is het geen Opteron maar een heel nieuwe CPU.

En hoe moeten we hem nou gaan noemen? Je hebt Dual Core, Quad Core, en dan 6 Core. Ik weet geen naam. En voor 12 Core's is het helemaal niet te bedenden. :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

Wat ik me afvraag: wordt Crossfire eigenlijk ook zo verwaarloosd als SLi, of is ATi er nog steeds mee bezig? Want ik hoor altijd veel negatieve dingen over SLi, maar ik hoor sowieso heel weinig van Crossfire...

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel cool, die processor. Ik zou willen weten wat hij gaat kosten en of de Phenom2 dan in prijs gaat zakken :Y

Nee, de PhII gaat uiteraard niet in prijs zakken. We hebben het hier over een Server CPU. En dan ook nog eens 4 CPU's op één moederbord want de processor zelf heeft "maar" 12 core's. Dus dit is totaal een andere doelgroep dan de PhII.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag net dit in een reclamefolder staan:

Acer Aspire Revo 3600 'een kleine en goedkope game pc'.

Intel atom n230

2 gig geheugen

Geforce Ion (special games)

Die kast is zo klein en de bedoeling is dat je 'm achter je scherm hangt. Kostprijs: 400 euro..

WTF is dit? :puh:

Er staat bij dat je zware DX10 games kan trekken op 1920x1080 resolutie. Maar ik heb nog nooit van een Nvidia ION gehoord. Lijkt me niet dat je hierop GTA IV kan spelen. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stopte al met serieus nemen van dit bericht bij de A van Atom. Een game PC met een Atom. :7

Tuurlijk gaat GTA IV daar niet op draaien. Dat er nog gewoon van die oplichters zijn die dat in een folder zetten.

En een nVidia ION is gewoon een aangepaste 9400M GT. ION is een speciaal nVidia platform met een Atom en een 9400m GT namelijk. Dus nog een laptop kaart ook. :7

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht al dat 't gewoon een laptop is in 'desktop' pc formaat. :puh: Maar dan nog kost hij veel te veel voor wat 't is.

Dat ze dan in die folder 'een laptop in mini-desktop formaat' zetten ipv goedkope game pc. Voor datzelfde geld heb je een laptop met betere specs. :7

Had gewoon nog nooit van Nvidia ION gehoord, en met die DX10 games .. :puh:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

En hoe moeten we hem nou gaan noemen? Je hebt Dual Core, Quad Core, en dan 6 Core. Ik weet geen naam. En voor 12 Core's is het helemaal niet te bedenden. :puh:

Duodecuple-Core?

Grieks voor een groep van 12 "dingen"

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat 't niet in de folder van de albert hein of media markt komt te staan? :7 Of 't nu België is of een ander land, elke verkoper lult zoveel mogelijk uit z'n nek om te verkopen.

@ Hierboven: VC draait sowieso op een atom. Op een Pentium I misschien niet.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...