Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

Wie zegt dat 't niet in de folder van de albert hein of media markt komt te staan? :7 Of 't nu België is of een ander land, elke verkoper lult zoveel mogelijk uit z'n nek om te verkopen.

Ze kunnen ook teveel uit hun nek lullen, en daarvoor aangeklaagd worden, zoals dat hier waarschijnlijk zal gebeuren :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

En hoe moeten we hem nou gaan noemen? Je hebt Dual Core, Quad Core, en dan 6 Core. Ik weet geen naam. En voor 12 Core's is het helemaal niet te bedenden. :puh:

Duodecuple-Core?

Grieks voor een groep van 12 "dingen"

Hoe spreek je dat in hemelsnaam uit. :bonk:

Dan houd ik het bij OpteronII (of hoe ze hem ook gaan noemen).

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe moeten we hem nou gaan noemen? Je hebt Dual Core, Quad Core, en dan 6 Core. Ik weet geen naam. En voor 12 Core's is het helemaal niet te bedenden. :puh:

Duodecuple-Core?

Grieks voor een groep van 12 "dingen"

Hoe spreek je dat in hemelsnaam uit. :bonk:

Dan houd ik het bij OpteronII (of hoe ze hem ook gaan noemen).

doe-o du-koepel ? :D

Misschien ken je een Italiaan, die kan het haarfijn uitleggen aangezien ze dat woord nog gebruiken :D

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe moeten we hem nou gaan noemen? Je hebt Dual Core, Quad Core, en dan 6 Core. Ik weet geen naam. En voor 12 Core's is het helemaal niet te bedenden. :puh:

Duodecuple-Core?

Grieks voor een groep van 12 "dingen"

Hoe spreek je dat in hemelsnaam uit. :bonk:

Dan houd ik het bij OpteronII (of hoe ze hem ook gaan noemen).

doe-o du-koepel ? :D

Misschien ken je een Italiaan, die kan het haarfijn uitleggen aangezien ze dat woord nog gebruiken :D

8 cores noem je iig "octo core"

Link to comment
Delen op andere websites

8 cores noem je iig "octo core"

En 16 cores noemen we dan Spongebob? :puh: (kon het echt niet laten...:puh:)

Nou, het kan goed zijn dat we een processor met 16 cores een Hexacore noemen, aangezien het Hexadecimale stelsel een 16 tallig stelsel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar voorlopig hebben wij als games het nog even te doen met Quad Core's, dus hoeven we ons niet druk te maken over namen. Octo core klinkt overigens wel lekker.

Intel Core 2 Octo. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar voorlopig hebben wij als games het nog even te doen met Quad Core's, dus hoeven we ons niet druk te maken over namen. Octo core klinkt overigens wel lekker.

Intel Core 2 Octo. ^_^

Ik vind het persoonlijk klinken als een oude sok, maar dat is persoonlijk. Dan heb ik liever Intel Core i7. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, daar hebben ze zeer lang over nagedacht. En ze zijn uigekomen op..... i7 :7 Het zou afgeleid zijn van Nehalem. Nehalem is intels 7e generatie processorarchitectuur. Dus opzich heel logisch.

En dan komt i5. Zou die terug gaan naar itels 5e generatie processorarchitectuur? Krijg je een beetje een nVidia gevoel van. Die draaien nog steeds op de G92 chip. (GTS250)

dus echt veel logica zit er niet in, in dat i7 i5 gedoe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, daar hebben ze zeer lang over nagedacht. En ze zijn uigekomen op..... i7 :7 Het zou afgeleid zijn van Nehalem. Nehalem is intels 7e generatie processorarchitectuur. Dus opzich heel logisch.

En dan komt i5. Zou die terug gaan naar itels 5e generatie processorarchitectuur? Krijg je een beetje een nVidia gevoel van. Die draaien nog steeds op de G92 chip. (GTS250)

dus echt veel logica zit er niet in, in dat i7 i5 gedoe.

Tsja, die mensen bij Intel zijn dan ook geen Vulcans :schater:

Maarja, ik denk dat ze het de i5 noemen om het zijn plaats aan te duiden t.o.v. de i7.

Link to comment
Delen op andere websites

Vulcans :schater:

Maar die i is een heuze trent tegenwoordig. iPod, DSi, i7. Overal moet maar een i voor.

Maar, als intel het dan goed wil doen, hadden ze de Atom, i3 moeten noemen. Dan klopt het wel met die verhoudingen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Vulcans :schater:

Maar die i is een heuze trent tegenwoordig. iPod, DSi, i7. Overal moet maar een i voor.

Maar, als intel het dan goed wil doen, hadden ze de Atom, i3 moeten noemen. Dan klopt het wel met die verhoudingen. :Y

ach de i overal voor is al zo'n achterhaald idee van jaren geleden..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen homo, maar die vergelijking vind ik dus niet kunnen. :{ Als 2 mannen van elkaar houden is er toch niks fouts aan en waarom zou het dan 'niet bij elkaar passen'? Vind ik een beetje kortzichtig van je.
>>> Door Thundercover: Kromme vergelijking...? Als twee mannen gewoon van elkaar houden, klopt het plaatje gewoon hoor... <<< >>> Maar een man past beter bij een vrouw. Dat is gewoon zo. Ookal houden die mannen super veel van elkaar, het is natuurlijker om als man een vrouw te zoenen. Dus gewoon een goede vergelijking. Die 3650 en het SLI moederbord houden vast ook van elkaar. Maar er hoort natuurlijk een nVidia kaart op, dat is ook natuurlijker.<<<

Je hoeft Thundercover niet na te praten hoor. Vind ik een beetje kortzichtig van je. :puh:

Ik praat Thundercover niet na, ik geef gewoon mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen homo, maar die vergelijking vind ik dus niet kunnen. :{ Als 2 mannen van elkaar houden is er toch niks fouts aan en waarom zou het dan 'niet bij elkaar passen'? Vind ik een beetje kortzichtig van je.
>>> Door Thundercover: Kromme vergelijking...? Als twee mannen gewoon van elkaar houden, klopt het plaatje gewoon hoor... <<< >>> Maar een man past beter bij een vrouw. Dat is gewoon zo. Ookal houden die mannen super veel van elkaar, het is natuurlijker om als man een vrouw te zoenen. Dus gewoon een goede vergelijking. Die 3650 en het SLI moederbord houden vast ook van elkaar. Maar er hoort natuurlijk een nVidia kaart op, dat is ook natuurlijker.<<<

Je hoeft Thundercover niet na te praten hoor. Vind ik een beetje kortzichtig van je. :puh:

Ik praat Thundercover niet na, ik geef gewoon mijn mening.

ik doelde trouwens geeneens zo op het feit dat nvidia kaart bij nvidia moederbord moet, maar meer op het feit dat dat moederbord 2x PCI-e 16x sloten heeft als je SLI draait ( de meeste verlagen dan de multiplier van de PCI-e sloten, dus de goedkopere moederborden ) vandaar geldverspillig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...