Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

Als hij dat wilt. :schater: Hij heeft geen keuze. Met die unlocked Multiplier schijnt makkelijk te overclocken zijn. Op lucht, met een zeer goede koeler, lukt 3.4 Ghz denk ik ook nog wel. :Y

lach niet te snel, bedrijf van de vader van een vriend is atm bezig met een waterkoelingssysteem, hebben ook AMD phenom II" X4 550 gekregen van AMD, 4 exemplaren en alle 4 willen ze niet over de 3 ghz, terwijl ze full load geeneens 40 graden worden..

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij dat wilt. :schater: Hij heeft geen keuze. Met die unlocked Multiplier schijnt makkelijk te overclocken zijn. Op lucht, met een zeer goede koeler, lukt 3.4 Ghz denk ik ook nog wel. :Y

lach niet te snel, bedrijf van de vader van een vriend is atm bezig met een waterkoelingssysteem, hebben ook AMD phenom II" X4 550 gekregen van AMD, 4 exemplaren en alle 4 willen ze niet over de 3 ghz, terwijl ze full load geeneens 40 graden worden..

M.a.w. het bedrijf van die dude heeft gewoon het probleem van een slechte batch. Kan goed zijn dat als ze nu weer een nieuwe PhII kopen, ze wel fatsoenlijke overclocken.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij dat wilt. :schater: Hij heeft geen keuze. Met die unlocked Multiplier schijnt makkelijk te overclocken zijn. Op lucht, met een zeer goede koeler, lukt 3.4 Ghz denk ik ook nog wel. :Y

lach niet te snel, bedrijf van de vader van een vriend is atm bezig met een waterkoelingssysteem, hebben ook AMD phenom II" X4 550 gekregen van AMD, 4 exemplaren en alle 4 willen ze niet over de 3 ghz, terwijl ze full load geeneens 40 graden worden..

M.a.w. het bedrijf van die dude heeft gewoon het probleem van een slechte batch.

mm wel heel veel pech dan met 4 slechte batches.

Link to comment
Delen op andere websites

De Computex is weer van start gegaan. En dat betekend zeer veel nieuwe producten = veel leesvoer. Wat al niet te denken van een USB 3.0 moederbord, De snelste videokaart ter wereld, ATI en DX11 chips, een AM3 bord met 8 DIMM sloten, en nog veel meer. Dit zijn dé tijden voor de hardwareliefhebbers. ^_^

Die videokaart is echt vet. Alleen dat prijs kaartje zal minder fijn zijn. :(

Link to comment
Delen op andere websites

De Computex is weer van start gegaan. En dat betekend zeer veel nieuwe producten = veel leesvoer. Wat al niet te denken van een USB 3.0 moederbord, De snelste videokaart ter wereld, ATI en DX11 chips, een AM3 bord met 8 DIMM sloten, en nog veel meer. Dit zijn dé tijden voor de hardwareliefhebbers. ^_^

Die videokaart is echt vet. Alleen dat prijs kaartje zal minder fijn zijn. :(

krantenwijkje en veel geduld zal je belonen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Omg, bij mij zit er een koeling op waar een paard de hik van krijgt, en ik haal weer 60c tijden niks doen. 80c tijden GTA IV. Maar de GPU kan 145 hebben dacht ik dus dat is niet zo'n grote ramp. Maar toch draait die fan altijd op 100% = pokke herrie. Maar je went eraan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal hoor. Mijn GPU is 60c Idle. I know, time to trow it out the window and buy a new one./ or trade it with mine. :D

:D. Mijne werkt ook op dezelfde temps.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Core 2 Duo is tijdens het internetten +/- 30 graden en stressed niet warmer dan 50. Ik gebruik wel een Arctic Cooling Freezer 7 Pro. :puh:

Haha, mijn core temperaturen idelen rond de 50*C :puh:, ik denk dat er een mankement aan mijn sensoren zit.

Q8200 met een 370MHz overklok op een Scythe Mugen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...