.Senne Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Foto: @ hierboven: ja ok, maar ik denk niet dat zoveel mensen 8 gigabyte ram vol krijgen, en als ze al met dingen bezig zijn waarvoor 8 gig ram nodig is, dan gaan ze heus wel genoeg weten van pc's om hem NIET in die winkel te gaan halen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Om nog terug te komen op mijn vriend die denkt dat een Dual Core beter is...Hij wilt een PC die goed is voor nu. Dus neemt hij een Dual Core en een GTX295. Gisteren heb ik met anderhalf uur gesproken via xfire en ik heb hem daar geprobeerd te overtuigen dat een Quad Core beter is. Maar hij gelooft me nog steeds niet. Heeft iemand nog een paar goede argumenten? Leg hem uit de de i7 4x zoveel tegelijk kan als zijn dual core. Dan slaat hij wel om. Waarom dit zo is? Theoretisch omdat de i7 4x zoveel cores heeft als de dual core, dat dit bijna nooit opgaat omdat maar heel weinig programma's alle 8 cores tegelijk gebruiken doet daar niets van af. Met een quad-core is het verhaal bijna hetzelfde maar die kan (weer in theorie) 2x zoveel tegelijk. Allang al tegen hem gezegt. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Mijn Q8200 tijdens wat licht converteerwerk, tijdens het internetten, MSN, Steam en wat andere activiteiten. Ik zit al snel op 1.5GB Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 volgens mij snapt die het niet echt, en telt die de cores met de ghz op ofzo lol Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Ik begin te kokhalzen van die prijzen En wel lef hebben hoor, een Intel 3100 een Grafische kaart noemen. Bewerkt: 9 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Weet iemand waarom hier die servers 58.000euro kosten? Of is het een pakket van meerdere servers? Bewerkt: 9 juni 2009 door Djmaddox Reageren
.Senne Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Inderdaad. Moest ik twee jaar geleden wat meer van pc's geweten hebben, dan hadden m'n ouders niet twee keer 1500 euro moeten betaald hebben voor nogal slechte pc's. De ene is nu gelukkig geüpgrade, de ander leeft nog maar de graka is zo goed als overleden. Overigens zie je nog dat hij bij de middelste pc wel degelijk een 8600GT meelevert. En die gamers upgrade bij de laatste pc kost samen met de pc 250 euro, maar apart 400. Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Inderdaad. Moest ik twee jaar geleden wat meer van pc's geweten hebben, dan hadden m'n ouders niet twee keer 1500 euro moeten betaald hebben voor nogal slechte pc's. De ene is nu gelukkig geüpgrade, de ander leeft nog maar de graka is zo goed als overleden.Overigens zie je nog dat hij bij de middelste pc wel degelijk een 8600GT meelevert. En die gamers upgrade bij de laatste pc kost samen met de pc 250 euro, maar apart 400. haha dat is het leukste he, als je het begint te leren begin je ook meteen in te zien hoe hard je genaaid bent in het verleden, mij ook overkomen hoor haha , de computerverkoop is heel goed in bedriegen, de autoverkoop is er nog zo een is gewoon niemand die het nakijkt of je een beetje rechtmatig bezig bent Reageren
ArticLight Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 @ Senneken: OMG WTH. Het is gewoon te erg voor woorden. Het is echt zielig dat ik als 15 jarige nog meer van computers weet dan die gozer die dat spul aansmeert. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Hij zal er wel meer vanaf weten, hij stelt ze allemaal zelf samen en verkoopt geen merk pc's ofzo. Zijn verkoopstechnieken zijn gewoon erg misleidend. Want wat ziet er het beste uit voor leken: een i7 920 @ 2.66 ghz, of een i7 920 @ 21.28 ghz? Als iemand er niet veel vanaf weet, koopt hij direct in die winkel. En zo moet hij z'n geld verdienen, maar mij en mijn familie is hij kwijt als klant. Reageren
ArticLight Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Hij zal er wel meer vanaf weten, hij stelt ze allemaal zelf samen en verkoopt geen merk pc's ofzo. Zijn verkoopstechnieken zijn gewoon erg misleidend. Want wat ziet er het beste uit voor leken: een i7 920 @ 2.66 ghz, of een i7 920 @ 21.28 ghz?Als iemand er niet veel vanaf weet, koopt hij direct in die winkel. En zo moet hij z'n geld verdienen, maar mij en mijn familie is hij kwijt als klant. Zoals die gozer dat in z'n blaadje presenteert geeft hij mij nou niet bepaald de indruk dat hij een PC-kenner is. Het beste is eigenlijk gewoon je PC zelf samen te stellen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Ik kan je nu al vertellen dat ik de rest van mijn leven geen merk PC's meer koop. Je betaald te veel voor te weinig inhoud. Die vent van dat foldertje is ook kierewiet. Doet gewoon het aantal Mhz x het aantal core's Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Op een blog van Wallance Santos, CEO van Maingear PC, is een Phenom II TWKR Black Edition opgedoken. De quadcore processor zou een speciale overklokprocessor zijn gebaseerd op het huidige topmodel van AMD, de Phenom II X4 955 Black Edition. Dit huidige topmodel slaagde er eerder al in om een klokfrequentie van 7 GHz te behalen. De verwachtingen rondom de geheimzinnige Phenom II TWKR processor zijn dan ook erg hoog gespannen, aangezien de chips voor deze TWKR processor speciaal zijn uitgezocht op hun overklokbaarheid. AMD heeft zelf nog geen informatie vrijgegeven over de standaard klokfrequentie van deze processor of zijn bestaan bevestigd. Vermoedelijk zal de Phenom II TWKR Black Edition in een zeer beperkte oplage verschijnen voor Maingear PC's, waardoor het een echte collector's item zal kunnen worden voor overklokkers. De Phenom II TWKR Black Edition zal niet in de winkels verkrijgbaar zijn. Wordt vervolgd... Blijkbaar is 7 Ghz nog niet genoeg. Staat op hardware.info. Lijkt mij toch gewoon een nep iets. Maar we wachten af tot AMD hierover officieel reageert. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Stond vanmiddag ook op tweakers Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Ja, 7 GhZ met zo'n speciale koeling zeker? Achja, mij boeit het niet. Ik ben btw nu bezig met video's converteren op m'n 1.73 GhZ Intel Core 2 Duo(Laptopversie). Gaat best nog snel hoor, heb examens, dus om de 2-3 uur een andere film laten converteren(voor m'n PSP, met PSP Video Converter). Maarja, ben al blij dat deze hoge temperaturen van m'n processor m'n laptop niet slopen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.