MegaPilot Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Kost Office 2009 ZOVEEL? M'n pa heeft een licentie voor 2 jaar via z'n werk kunnen krijgen. Ja dag, lang leve illigale serials en dergelijke.. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Kost Office 2009 ZOVEEL? M'n pa heeft een licentie voor 2 jaar via z'n werk kunnen krijgen. Ja dag, lang leve illigale serials en dergelijke.. http://www.azerty.nl/0-1083-66003/microsof...fessional-.html Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik snap er iks meer van, 900 euro, 300 euro, wat is het nou? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik snap er iks meer van, 900 euro, 300 euro, wat is het nou? Die ander is voor meerdere PC's maar dat word nooit geleverd bij één PC. Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Office en Windows zijn gewoon erg duur. Daarom zet ik gewoon mijn OEM windows op elke PC hier in huis en komt gewoon door Windows activatie heen dus waarom een full windows kopen? Reageren
.Senne Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) En ik installeer altijd door middel van één XP schijf die ik hier heb liggen, en dan met illegale versies van 2007 en 2003. Office Enterprise: speciaal voor bedrijven en andere. Setup klikken, en het installeer alles zelf, zonder vraag naar serials of andere. Serials FTL, enterprise FTW. EDIT: die office uit Taartje's link, kan je die daadwerkelijk maar op één pc installeren? En wat als je een virus hebt fzo, en dan pc moet formatteren? Bewerkt: 17 juni 2009 door senneken Reageren
RoL0 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) EDIT: die office uit Taartje's link, kan je die daadwerkelijk maar op één pc installeren? En wat als je een virus hebt fzo, en dan pc moet formatteren? Belletje met M$? als je maar zielig genoeg doet werkt het ook bij 'andere versies' (=ervaren..)[/font] RoLo Bewerkt: 17 juni 2009 door RoL0 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 EDIT: die office uit Taartje's link, kan je die daadwerkelijk maar op één pc installeren? En wat als je een virus hebt fzo, en dan pc moet formatteren? Dan kan je het opnieuw invoeren op die PC, in principe is het hetzelfde als een Windows OEM code. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Intel schrapt diverse quadcores, Pentiums en CeleronsDoor Olaf van Miltenburg, donderdag 18 juni 2009 16:17, views: 8.377 Intel heeft aangekondigd een Core 2 Extreme- en een Core i7-cpu en meerdere Core 2 Quads, Pentiums en Celerons uit te faseren. Ook twee Atoms voor nettops moeten het veld ruimen, terwijl er quadcore voor all-in-ones bijkomt. Nog deze maand zal Intel de product discontinuance notice voor de Core i7 940 de deur uitdoen, terwijl de chip in het derde kwartaal de end of life-status krijgt. Ook de Core 2 Extreme QX9775 verdwijnt in het derde kwartaal van het toneel. In het vierde kwartaal wordt de pdn voor de Core 2 Quad 9400 en de Q8200 verstuurd, evenals die voor de embedded varianten Q9400s en Q8200s. Van deze chips volgt de levensbeëindiging in 2010. Intel zal verder in het derde kwartaal de Pentium E2220 en in het vierde kwartaal de E2200 uit het assortiment verwijderen. Deze cpu's worden opgevolgd door de Pentium E6000-serie. In het derde kwartaal wordt ook de Celeron E1400 nog voorzien van een pdn en in het vierde kwartaal volgen de E1600 en de E1500. Deze chips worden in het derde kwartaal vervangen door de Celeron E3000-serie. Ten slotte zal Intel in april 2010 stoppen met de levering van de Atom 330 en de Atom 220. Digitimes weet ook nog te melden dat er een nieuwe quadcore voor embedded systemen en all-in-one-pc's verschijnt: de Core 2 Quad Q9505s. Dat betekent dat mijn prachte Q8200 word uitgefasseert Nou ja, dit gaat waarschijnlijk een mooie prijs knaller richting beneden gemaakt voor de Q9x50 serie, aangezien het gat moet worden opgevult. Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Had ik ook net gelezen op tweakers. is maar in 2010, dus veel maakt 't niet uit. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Haha, over belletje naar MS gesproken...Mijn laptop kostte 1000 euro. Je had een maand ervoor een korting op die laptop van 100 euro. Die verkoper zei: "Ik maak je een rekening van een maand geleden, je kan het nog steeds proberen.(opsturen naar MS, die rekening)" En raad eens; de honderd euro stond na 3 dagen op de rekening van m'n vader! Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Intel schrapt diverse quadcores, Pentiums en CeleronsDoor Olaf van Miltenburg, donderdag 18 juni 2009 16:17, views: 8.377 Intel heeft aangekondigd een Core 2 Extreme- en een Core i7-cpu en meerdere Core 2 Quads, Pentiums en Celerons uit te faseren. Ook twee Atoms voor nettops moeten het veld ruimen, terwijl er quadcore voor all-in-ones bijkomt. Nog deze maand zal Intel de product discontinuance notice voor de Core i7 940 de deur uitdoen, terwijl de chip in het derde kwartaal de end of life-status krijgt. Ook de Core 2 Extreme QX9775 verdwijnt in het derde kwartaal van het toneel. In het vierde kwartaal wordt de pdn voor de Core 2 Quad 9400 en de Q8200 verstuurd, evenals die voor de embedded varianten Q9400s en Q8200s. Van deze chips volgt de levensbeëindiging in 2010. Intel zal verder in het derde kwartaal de Pentium E2220 en in het vierde kwartaal de E2200 uit het assortiment verwijderen. Deze cpu's worden opgevolgd door de Pentium E6000-serie. In het derde kwartaal wordt ook de Celeron E1400 nog voorzien van een pdn en in het vierde kwartaal volgen de E1600 en de E1500. Deze chips worden in het derde kwartaal vervangen door de Celeron E3000-serie. Ten slotte zal Intel in april 2010 stoppen met de levering van de Atom 330 en de Atom 220. Digitimes weet ook nog te melden dat er een nieuwe quadcore voor embedded systemen en all-in-one-pc's verschijnt: de Core 2 Quad Q9505s. Dat betekent dat mijn prachte Q8200 word uitgefasseert Nou ja, dit gaat waarschijnlijk een mooie prijs knaller richting beneden gemaakt voor de Q9x50 serie, aangezien het gat moet worden opgevult. dan maar hopen dat er nog winkels zijn die ze op voorraad houden zodat je ze voor een zacht prijsje kan kopen, moet ook nog nieuw moederbordje hebben maar om nu 115 euro te dokken voor een P5Q pro, alleen om verder te ocen heb ik nog niet zo'n zin in, volgende pc staat over een jaar alweer in de planning dus vandaar Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Weet iemand toevallig een paar laptoptypes/merken die handvaten aan de laptop zelf hebben? Dingen als dit, maar dan niet zo robuust en gewoon een normale laptop met een handvat. M'n vader heeft een aanbieding om zo eentje te kopen voor 200 euro, maar hij heeft 't type, merk en specs nog niet. Die probeer ik nu te achterhalen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 zou het niet weten sorry verder is me geheugen defect, iig minstens een van de balkjes, soms hangt me PC even en prime95 valt uit tijdens het stresstesten na zo'n 10 minuten, zal wel komen omdat ik gebruik maak van 2x1gb kingston valueram's en 2x1gb OCZ geheugen, dus maar meteen een setje van 2x2gb gehaald, OCZ Gold 1066mhz, zit ik iig nog even safe tijdens het overclocken, dan toch nog maareens proberen de 3.8/4.0ghz te halen :o Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 zou het niet weten sorryverder is me geheugen defect, iig minstens een van de balkjes, soms hangt me PC even en prime95 valt uit tijdens het stresstesten na zo'n 10 minuten, zal wel komen omdat ik gebruik maak van 2x1gb kingston valueram's en 2x1gb OCZ geheugen, dus maar meteen een setje van 2x2gb gehaald, OCZ Gold 1066mhz, zit ik iig nog even safe tijdens het overclocken, dan toch nog maareens proberen de 3.8/4.0ghz te halen :o Succes :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.