Galiorix Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 De screens die ik gaf waren van Crysis en niet van Flight Simulator X. Die van FSX is zo onrealistisch als het maar zijn kan. Die van Crysis lijken mij toch wel betrouwbaar, er zijn op internet nog meer screens te zien van Crysis met dezelfde vergelijking en Gametrailers heeft ook 2 speciale video's gemaakt om het verschil te laten zien in Crysis tussen DX9 en DX10. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Dankje, ik had het op die screens.. Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Nog een voorbeeld: die is zo hard gesoept:D hele lucht ineens anders, water heeft ineens een wind tegen zich zeg maar, alsof een andere directx de engine veranderd haha:D Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Lol, mijn CPU is 70graden Idle. xD Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Meh, mijn laptop's CPU-fan viel uit tijdens het converteren van een HD-film. (100% CPU-verbruik) 90 graden gemeten, opnieuw opgestart en nu blijft hij onder de 65 op full load (ventilator draait weer) Reageren
.Senne Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Als ik de cooler van m'n videokaart op 100% zet krijg ik 'm idle 30° ipv 45, en in-game zit hij tegen de 50 dan. Alleen is't geluid dan oorverdovend. Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 lol, mijn processor draait ineens 50 gradne idle, ongelofelijk, gister nogg ewoon 30 graden. Naja hij is tijdens het spelen van een spel 60 gradne en warmer word hij neit dus het zit wel ok Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik heb 85 Graden geraakt toen ik IV speelde met mijn processor. Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Gewoon 50C stressed met AMD boxed koeler. Kwee niet wat jullie gedaan hebben. 85C Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 het is heel raar, mijn processor was ineens 50 graden, terwijl hij normaal op 30 graden draaide, hij heeft geen klap gehad ofzo dat hij los is geschoten, heb de heatsink aangedrukt maar het helpt niks, heb hem weer op originele clocks gezet en hij lijkt iets koeler te zijn. Ik be nu van plan om een casefan aan te schaffen, maar op welk stekkertje meot ik die aansluiten? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 het is heel raar, mijn processor was ineens 50 graden, terwijl hij normaal op 30 graden draaide, hij heeft geen klap gehad ofzo dat hij los is geschoten, heb de heatsink aangedrukt maar het helpt niks, heb hem weer op originele clocks gezet en hij lijkt iets koeler te zijn.Ik be nu van plan om een casefan aan te schaffen, maar op welk stekkertje meot ik die aansluiten? Als het goed is naast de CPU fan, staat vast wel aangegeven op je mobo. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 het is heel raar, mijn processor was ineens 50 graden, terwijl hij normaal op 30 graden draaide, hij heeft geen klap gehad ofzo dat hij los is geschoten, heb de heatsink aangedrukt maar het helpt niks, heb hem weer op originele clocks gezet en hij lijkt iets koeler te zijn.Ik be nu van plan om een casefan aan te schaffen, maar op welk stekkertje meot ik die aansluiten? 3pins? Rechtsonder van je moederbord zit er een, en links/rechtsboven van je cpu zit er ook een, maar daar staat meestal die van de cpu al op aangesloten. Zo is het bij mij wel iig. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 okee, dis hij meot op het moederbord dan aangesloten worden? Hij hoeft neit op de voeding aangesloten te worden? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 okee, dis hij meot op het moederbord dan aangesloten worden? Hij hoeft neit op de voeding aangesloten te worden? Dat ligt eraan welk formaat casefan je neemt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 okee, ik moet nog ff voor die aansluiting kijken en de plekken ff op grootte afmeten, en dna ga ik wss een koelfan kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.