Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

Volgens dat lijstje komt er ook een nieuwe Pentium processor naar de LGA1156 socket, waarschijnlijk dual-core.

Ik kan alles niet zo goed bijhouden nu, zit inmiddels al meer dan 2 weken in Frankrijk, zaterdagavond weer thuis...

Ik ga er nu een eind aan brijen, mijn batterij is bijna leeg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

Ja, en over een jaar, misschien anderhalf, dan gooi je die 4770 die je nu hebt weer het raam uit, en dan vind je het weer zonde van je geld. En dan koop je misschien wel een 5850. En één of 2 jaar later gooi je die ook weer weg en kijk je terug op de bon: 200 euro, en dan vind je het ook zonde. Maarja, wij (jij, Taart, ik, en vele anderen) hebben dan ook geen goedkope hobby uitgekozen. Een Xbox is in 1 keer 300/400 euro, maar die gaat langer mee dan een game PC van 500/600 euro. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en over een jaar, misschien anderhalf, dan gooi je die 4770 die je nu hebt weer het raam uit, en dan vind je het weer zonde van je geld. En dan koop je misschien wel een 5850. En één of 2 jaar later gooi je die ook weer weg en kijk je terug op de bon: 200 euro, en dan vind je het ook zonde. Maarja, wij (jij, Taart, ik, en vele anderen) hebben dan ook geen goedkope hobby uitgekozen. Een Xbox is in 1 keer 300/400 euro, maar die gaat langer mee dan een game PC van 500/600 euro. :7

mja ik wou toen ook te graag een nieuwe pc, maand later kwam de 4xxx serie al uit :puh: wat stom was dat ik er niet op heb gewacht maarja, me plan was idd over een jaar weer een nieuwe te halen, maar dan heb ik wss me rijbewijs al en dan gaat me geld richting een auto :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en over een jaar, misschien anderhalf, dan gooi je die 4770 die je nu hebt weer het raam uit, en dan vind je het weer zonde van je geld. En dan koop je misschien wel een 5850. En één of 2 jaar later gooi je die ook weer weg en kijk je terug op de bon: 200 euro, en dan vind je het ook zonde. Maarja, wij (jij, Taart, ik, en vele anderen) hebben dan ook geen goedkope hobby uitgekozen. Een Xbox is in 1 keer 300/400 euro, maar die gaat langer mee dan een game PC van 500/600 euro. :7

mja ik wou toen ook te graag een nieuwe pc, maand later kwam de 4xxx serie al uit :puh: wat stom was dat ik er niet op heb gewacht maarja, me plan was idd over een jaar weer een nieuwe te halen, maar dan heb ik wss me rijbewijs al en dan gaat me geld richting een auto :puh:

Ik was eigenlijk ook van plan te wachten op de 5k serie, maar sommige dingen kun je gewoon niet laten. Ik heb nu iets heel moois uitgevonden. Naja, uitgevonden, eigenlijk is het een huge een rip-off van Intel: Tick - Tock. Het ene jaar koop ik een nieuwe CPU (+ mobo etc) - Het andere jaar een nieuwe GPU - nieuwe CPU - Nieuwe GPU - enz. :7 Maar ook mijn auto gaat voor. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Logisch, het ION platform is een hardcore gamers platform. Ik ga sparen voor een leuk ION moederbordje van ZOTAC, aangezien het toch wel leuk spul is. Tuurlijk, het is geen super snelle hardware maar het moederbord is 17 bij 17, dus super compact en daarnaast zitten er toch aardig wat leuke features op.

Link to comment
Delen op andere websites

Logisch, het ION platform is een hardcore gamers platform. Ik ga sparen voor een leuk ION moederbordje van ZOTAC, aangezien het toch wel leuk spul is. Tuurlijk, het is geen super snelle hardware maar het moederbord is 17 bij 17, dus super compact en daarnaast zitten er toch aardig wat leuke features op.

Ion is ook een platform voor netbooks. Het is dan een Intel Atom CPU gecombineerd met een nVidia chipset met 9400 videokaart. Dat is het systeem wat ze hier bedoelen, en niet de high-end moederborden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Logisch, het ION platform is een hardcore gamers platform. Ik ga sparen voor een leuk ION moederbordje van ZOTAC, aangezien het toch wel leuk spul is. Tuurlijk, het is geen super snelle hardware maar het moederbord is 17 bij 17, dus super compact en daarnaast zitten er toch aardig wat leuke features op.

Ion is ook een platform voor netbooks. Het is dan een Intel Atom CPU gecombineerd met een nVidia chipset met 9400 videokaart. Dat is het systeem wat ze hier bedoelen, en niet de high-end moederborden. ^_^

Ik weet niet hoeveel ik hier serieus van moet nemen, want ik was niet serieus met die opmerking dat het een 'hardcore gamers platform is' :7.

G.jpg

Voor net iets meer dan 165 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, Die heatsink is groter dan die van mijn processor. :7

En dan heb je voor 165 een moederbord + processor + gafische kaart. Moet je zelf alleen nog gehuegen (1 GB DDR2 voor 20 euro), en HDD (50 euro) een DVD drive (20 euro) en een case (50 euro) dan heb je voor rond de 300/350 euro een leuke internet PC die zelfs COD4 aan kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, Die heatsink is groter dan die van mijn processor. :7

En dan heb je voor 165 een moederbord + processor + gafische kaart. Moet je zelf alleen nog gehuegen (1 GB DDR2 voor 20 euro), en HDD (50 euro) een DVD drive (20 euro) en een case (50 euro) dan heb je voor rond de 300/350 euro een leuke internet PC die zelfs COD4 aan kan.

ja offline en dan zelfs geeneens de 30 fps halen, het schokte al bij bovenstaand gepost filmpje ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...