TaartJJ~! Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Nah, die 200 Mhz zorgen nou niet voor dat de processor wel even voorbij de i7 raast hoor. Dat zullen we wel merken zodra de eerste benchmarks uit zijn Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik weet het wel zeker dat de Phenom II het niet gaat halen. De i7 heeft vooral bij multi threaded programma's een grote voorsprong, mede dankzij de Speedstep en HyperThreading technologie. Maar als je naar de performance in games kijkt, zijn de verschillen veel kleiner. De reden waarom mensen een i7 kopen is dan ook niet voor een betere performance in gamen, maar bijvoorbeeld voor de betere prestaties bij het en- en decoden van media. Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Eerste benchmarks, maar of ze kloppen??? Op geen enkele benchmark wint de Phenom II. De Phenom II wint alléén bij Crysis, voor de rest nergens. Dus alle Crysis fanaten: koop de Phenom II 940, of 955 EDIT: de link klik Bewerkt: 15 april 2009 door Sprunk Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Eerste benchmarks, maar of ze kloppen??? Op geen enkele benchmark wint de Phenom II. De Phenom II wint alléén bij Crysis, voor de rest nergens. Dus alle Crysis fanaten: koop de Phenom II 940, of 955 EDIT: de link klik Maar dat is dan ook direct de enige game, dus dat bewijst weer eens dat de Phenom II zeer geschikt is voor gaming. Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Inderdaad. En tja, omdat de i7 nu sneller is, betekend het niet dat een Phenom II maar een sloom processortje is. De i7 is alleen sneller. Daar de PII is beter dan bijna alle C2Q's Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Je zit gewoon goed met een i7 en Phenom 2 x4 al ben je een gamer, al heeft de Phenom 2 x4 een beter geeft de phenom 2 x4 meer prestatie voor zijn geld. Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Eerste benchmarks, maar of ze kloppen??? Op geen enkele benchmark wint de Phenom II. De Phenom II wint alléén bij Crysis, voor de rest nergens. Dus alle Crysis fanaten: koop de Phenom II 940, of 955 EDIT: de link klik Dan nog als jij het prijsverschil vergelijkt van een gemiddeld phenom II en een gemiddeld i7 systeem dan zit daar toch snel 200-300 euro verschil in, vooral omdat die 1366 socket moederborden van i7 processors zo duur zijn, maakt dat het prestatieverschil meer dan goed. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Idd, over het algemeen zijn die i7's niet zo heel erg prijzig, maar die moederborden zijn zo'n grote hap geld. Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Nieuwe MSI game laptop Een nieuwe kleine laptop met een 14 inch scherm, een GT103M kaart. Lekker klein Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Nice, maar ik heb een vraagje. Hoeveel kosten die moederborden voor een I7 op te steken? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Nice, maar ik heb een vraagje. Hoeveel kosten die moederborden voor een I7 op te steken? €180,- en meer. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Lol, als je een I7 koopt, kun je met het geld van je moederbord een degelijke processor kopen. Nogal overpriced, naar mijn mening. Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Lol, als je een I7 koopt, kun je met het geld van je moederbord een degelijke processor kopen. Nogal overpriced, naar mijn mening. vergeet niet dat een snel en degelijk moederbord net zo belangrijk, of zelfs belangrijker als een goede processor is. Echt een veelgemaakte fout die je duur kan komen te staan in bepaalde gevallen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ja, maar voor minder dan 180, zelfs voor minder dan 100 euro, kun je echt wel goede 775/AM2+ moederborden kopen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ja, maar voor minder dan 180, zelfs voor minder dan 100 euro, kun je echt wel goede 775/AM2+ moederborden kopen. dat zeker, ik had het dan ook echt meer over budget moederborden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.