Jump to content

Algemene Hardware Discussie

Recommended Posts

Geplaatst:
Nou dan post ik niet heel het nieuws bericht, maar een beknopte samenvatting. Salland Automatisering heeft de HD5870 al op hun website staan voor 320 euro. Even later hebben ze de kaart weer weggehaald na overleg met AMD. Maargoed, we weten nu prijzen. ^_^ Komt van Hardware.info.

Op Tweakers staat ook dat de kaart evenveel zal kosten als de GTX285.

klik

• Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

148

• Limbolander

102

• TaartJJ~!

86

• Djmaddox

65

Geplaatst:

Dat had ik al gezegd op de vorige pagina. ^_^

Maargoed, als je even wacht tot de nieuwigheid eraf is, zal hij zomaar 100 euro minder kunnen kosten.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Omfg, vandaag zat er bij, m'n krant een paar pagina's over de juiste PC kopen en van die shit, om je een beeld te geven van de kwaliteit van die rubrieken:

"Notebooks zijn niet duurder dan Desktops."

WTF!! Een kind van 13(ikzelf) weet het nog beter, lieten ze die rubrieken schrijven door kleuters ofzo? :7

Geplaatst:

is ook zo hoor, je kunt net zo hard een laptop vinden als een desktop voor 500 euro, dat de desktop sneller is is nooit gezegt, waar jij dus op doelt, dus het klopt nog volkomen hoor.

Geplaatst:
Omfg, vandaag zat er bij, m'n krant een paar pagina's over de juiste PC kopen en van die shit, om je een beeld te geven van de kwaliteit van die rubrieken:

"Notebooks zijn niet duurder dan Desktops."

WTF!! Een kind van 13(ikzelf) weet het nog beter, lieten ze die rubrieken schrijven door kleuters ofzo? :7

Notebooks zijn niet duurder dan desktops, dat is een feit. Notebooks met vergelijkbare specs als een desktop kosten wel stukken meer, zoals een Quad Core desktop met 9800GT. Een laptop met Quad Core en 9800M GT kost misschien het dubbele.

Geplaatst:
Notebooks zijn niet duurder dan desktops, dat is een feit. Notebooks met vergelijkbare specs als een desktop kosten wel stukken meer, zoals een Quad Core desktop met 9800GT. Een laptop met Quad Core en 9800M GT kost misschien het dubbele.

Welja, dat bedoel ik dus. :Y

Geplaatst:
Ik vat het eerlijk gezegd op als; een desktop met i7 kost evenveel als een notebook met i7.

Dat jij het zo opvat, wil nog altijd niet zeggen dat het blad het zo bedoelt. Het is duidelijk zat wat ze eigenlijk willen zeggen, dus als jij het anders interpreteert is dat jouw fout en niet dat van dat blad...

Geplaatst:

Ik was even door een folder van de Media Markt aan het bladeren, zie ik dit staan:

Acer Aspire Desktop PC

Pentium Dual Core E5200

Ati Radeon Geforce 9600M-GT 1024 mb

6 gig DDR3 ram

700 euro

Serieus, zijn dat nu niet 3 fails in één? Een Geforce van Ati, een M-GT in een desktop en 6 gig ram in zo'n crappy pc. :-(

Het is overigens deze:

http://www.codima.be/product/2011/acer-asp...cd-monitor.aspx

Maar Media Markt heeft dus de videokaart verkeerd getypt. :puh:

Geplaatst:

Op die site stond het al van in het begin juist hoor, alleen niet in de folder. En op zich is de prijs niet zo heel erg overdreven, je krijgt er namelijk ook beeldscherm en toetsenbord bij. Maar dan nog kan je wel een veel beter systeem krijgen. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Laten we effe zeggen dat het scherm, de muis en het keyboard bij elkaar 200 euro zijn. Dan houd je 500 euro over. Daarvoor kun je met een beetje creatief prijsvergelijking echt wel een Phenom II/Q8xxx halen met een Hd4850/GTS250 erbij. Misschien zelfs een HD4870, weet de actuele prijzen niet.

Bewerkt: door Sprunk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...