Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

Ik ga samen met emaitroy naar die dagen. Iemand nog interesse? Om ons misschien te meeten ofzo?

En wat gaan jullie daar doen? Rondneuzen?

Onder andere en natuurlijk kijken bij de Masters of overklocking stand ;)

jaa gezellig mensen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Intel en AMD leggen ruzie's bij.

Nieuwsbericht van hardware.info:

Alle antitrustzaken tussen AMD en Intel zijn tot hun einde gelopen. Intel schikt voor 1,25 miljard dollar en AMD laat alle lopende zaken tegen het bedrijf vallen.

De bekendmaking komt als een verrassing uit de lucht vallen en AMD heeft de jarenlange juridische strijd tegen concurrent Intel hiermee gewonnen. Intel legt zich neer bij alle beschuldigingen en gaat AMD 1,25 miljard dollar betalen. Dit geld is meer dan welkom aangezien AMD al meer dan twaalf kwartalen achter elkaar verlies noteert. In ruil daarvoor trekt AMD wereldwijd alle aanklachten tegen zijn concurrent in. Intel en AMD hebben tevens een nieuwe wederzijdse licentieovereenkomst afgesloten. Deze overeenkomst beschrijft onder andere dat beide bedrijven technologieën van elkaar mogen overnemen. Tevens mag AMD zijn productie volledig uitbesteden, volgens de vorige overeenkomst mocht maximaal 20% van de capaciteit door derden geproduceerd worden.

Na deze bekendmaking is de aandelenkoers van AMD als een speer de hoogte ingevlogen. Op moment van schrijven staat het aandeel op 6.47; het vorige aandeel werd op 5.32 afgesloten wat neerkomt op een stijging van 21,62%.

Zo, ook dat probleem weer opgelost. AMD uit de financiële problemen en Intel vermijd misschien wel toekomstige financiële problemen. Iedereen blij. Nu maar hopen dat AMD eens wat meer marktaandeel krijgt. Ik zie zelden tot nooit computers met AMD processoren in winkels/folders. :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Intel en AMD leggen ruzie's bij.

Nieuwsbericht van hardware.info:

Alle antitrustzaken tussen AMD en Intel zijn tot hun einde gelopen. Intel schikt voor 1,25 miljard dollar en AMD laat alle lopende zaken tegen het bedrijf vallen.

De bekendmaking komt als een verrassing uit de lucht vallen en AMD heeft de jarenlange juridische strijd tegen concurrent Intel hiermee gewonnen. Intel legt zich neer bij alle beschuldigingen en gaat AMD 1,25 miljard dollar betalen. Dit geld is meer dan welkom aangezien AMD al meer dan twaalf kwartalen achter elkaar verlies noteert. In ruil daarvoor trekt AMD wereldwijd alle aanklachten tegen zijn concurrent in. Intel en AMD hebben tevens een nieuwe wederzijdse licentieovereenkomst afgesloten. Deze overeenkomst beschrijft onder andere dat beide bedrijven technologieën van elkaar mogen overnemen. Tevens mag AMD zijn productie volledig uitbesteden, volgens de vorige overeenkomst mocht maximaal 20% van de capaciteit door derden geproduceerd worden.

Na deze bekendmaking is de aandelenkoers van AMD als een speer de hoogte ingevlogen. Op moment van schrijven staat het aandeel op 6.47; het vorige aandeel werd op 5.32 afgesloten wat neerkomt op een stijging van 21,62%.

Zo, ook dat probleem weer opgelost. AMD uit de financiële problemen en Intel vermijd misschien wel toekomstige financiële problemen. Iedereen blij. Nu maar hopen dat AMD eens wat meer marktaandeel krijgt. Ik zie zelden tot nooit computers met AMD processoren in winkels/folders. :zz:

Dat komt/kwam dus door intel, intel heeft gewoon de naam en verkoopt gewoon beter. Dus waarom AMD neerzetten? Mensen die weten wat er speelt etc. die bouwen zelf wel hun PCs

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die nog naar de HME/HCC dagen gaat? Ik en Emaitroy willen jullie graag meeten ^^

Ik ga er elk jaar heen met een hele goede vriend.

Meeten? :engel:

Iemand die nog naar de HME/HCC dagen gaat? Ik en Emaitroy willen jullie graag meeten ^^

Ben ook van de partij, sta alleen op een stand :puh:

En daar gaan we lekker kijken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat mijn pa zin heeft om mee te komen, dan kan hij nog wat leren. Hij denkt nog steeds dat een HP beter is dan een "zelfbouw kloontje" zoals hij custom build PC's noemt. :puh:

Op welke stand ga je staan QinX? Zal vast wel iets met overclocken te maken hebben schat ik zo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...