QinX Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Volgens mij werkt QinX bij Medion als ik het goed heb, dus dan zal hij vast en zeker op de stand van Medion staan. Lol daar ben ik al lang gestopt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Zeg dan effe waar je wel staat, slimpie. Reageren
QinX Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Zeg dan effe waar je wel staat, slimpie. Ik weet zelf de exacte details nog niet, dus kan weinig zeggen. Reageren
QinX Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Ik weet nu waar het bedrijf waar ik werk staat op de beurs. Tegenover ASUS en naast Sapphire met achter ons AMD. Zorg dat je langs komt. We hebben een ijskoelblok. Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 CU @ HME zaterdag boys, je kan me vinden bij de esl pro series finales van cs 1.6, en anders steelseries stand waar ik me steelseries kinzu ga halen Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Helaas ga ik zondag, dus mij zul je dan niet tegen komen Limbolander. Reageren
Exoit Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Helaas ga ik zondag, dus mij zul je dan niet tegen komen Limbolander. Ik en emaitroy gaan ook zondag Reageren
Emaitroy Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Helaas ga ik zondag, dus mij zul je dan niet tegen komen Limbolander. Ik en emaitroy gaan ook zondag jap, wel jammer dat we je dan niet zien! Reageren
QinX Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Vergeet vooral bij MadMouse te komen kijken, dat ligt bij de esl finales, zaterdag en zondag hebben we een dame rond lopen met alleen een slipje aan Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Als je nog waterkoeling nodig hebt of professionele muismatten, BE AT MADMOUSE PS: heb ze getest, ze zijn pro Reageren
Emaitroy Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Als je nog waterkoeling nodig hebt of professionele muismatten, BE AT MADMOUSE PS: heb ze getest, ze zijn pro die peltier elementen waren heet, nou koud eigenlijk en ik en Exoit hebben allebei een muismat en die zijn heel chill 't was een mooie beurs! Reageren
Exoit Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Het was zeker mooi. En ja, Qinx je muismatten zijn PRO! Echt super fijn Bedankt Geweldige dag gehad En ook een handig Website maak programma verkregen Volgend jaar zeker weer! Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Vond het aardig tegenvallen, het was vorig jaar al minder dan het jaar daar voor... Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Heb zelf ff rond gelopen, voor de rest vooral de ESL pro finals van 1.6 gekeken, wat wel heel leuk was, en nog ff nieuwe muis gekocht bij steelseries Reageren
ArticLight Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ik vond deze wel leuk: Klik De laptop bovenaan man, niet normaal! Een 1MB videokaart en 4MB RAM! OMG!!!11!!1! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.