Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

Ik zag net op hardware.info dit bericht

EVGA komt met dual socket 1366 moederbord

Nu weet ik dat er servermoederbord zijn met 2x socket 1366, maar vindt er maar eens een met OC functies EN veel PCIe 2.0 sloten.

Dit bordje wordt echt bruut. Maar dat is EVGA dan ook :D

dat word net zo heet, wat je daar allemaal wel niet mee kan maken gewoon twee i7's en dan mega veel werkgeheugen oeeefff....

nou nog ff weten of m'n pa nog wat heeft gewonnen met de staatsloterij dan kan je 'n mooie samenstellen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag net op hardware.info dit bericht

EVGA komt met dual socket 1366 moederbord

Nu weet ik dat er servermoederbord zijn met 2x socket 1366, maar vindt er maar eens een met OC functies EN veel PCIe 2.0 sloten.

Dit bordje wordt echt bruut. Maar dat is EVGA dan ook :D

Yeah, eindelijk een waardige opvolger van het Skulltrail platform! :D Het zal alleen én een groot moederbord zijn én een euro of 600 of meer kosten, aangezien het natuurlijk duurder zal zijn als de Classified 4-Way SLi die al een niet misselijke 520 euro kost...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag net op hardware.info dit bericht

EVGA komt met dual socket 1366 moederbord

Nu weet ik dat er servermoederbord zijn met 2x socket 1366, maar vindt er maar eens een met OC functies EN veel PCIe 2.0 sloten.

Dit bordje wordt echt bruut. Maar dat is EVGA dan ook :D

Yeah, eindelijk een waardige opvolger van het Skulltrail platform! :D Het zal alleen én een groot moederbord zijn én een euro of 600 of meer kosten, aangezien het natuurlijk duurder zal zijn als de Classified 4-Way SLi die al een niet misselijke 520 euro kost...

Als je het geld hebt waarom dan niet he :D. Maar dit soort moederbord zijn dan ook meer voor de diehard overclockers, mensen met teveel geld, en voor high-end computer bouwers. Zou hier graag waterkoeling op zien :D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Er komt een nieuwe serie Sony Vaio laptops op de markt met dit soort processor : Intel Core i3-330M. Heeft de Intel Core i3-330M 2 cores?

ik tik Intel Core i3-330M in op google ik klik op de tweede link en wat staat daar, # of cores: 2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het gewoon hetzelfde is als bij de Phenom II X3 en X2. Processoren waarvan één of twee kernen niet werken, verkopen als Quad Core, waarbij de niet werkende kernen zijn uitgeschakeld. Dan is alleen de grote vraag: Wanneer komen en processoren die wél 6 werkende kernen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het gewoon hetzelfde is als bij de Phenom II X3 en X2. Processoren waarvan één of twee kernen niet werken, verkopen als Quad Core, waarbij de niet werkende kernen zijn uitgeschakeld. Dan is alleen de grote vraag: Wanneer komen en processoren die wél 6 werkende kernen hebben.

Er zijn ook normale x4én waarvan werkende kernen zijn uitgeschakeld, zodat ze weer op voorraad hebben voor mensen die x2/3's willen. Om deze reden kan je (als je geluk hebt) van een x3 (en heel misschien een x2) een x4 maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Valt me wel op dat de laatste tijd steeds vaker geen budget gegeven word.

Okay...

Dan kies je die :puh:. Beter krijg je bijna niet :)

Als ik de Lotto win zou ik meteen die uber PC bestellen, maar voor de meesten is er een budget tussen de 500/1000 euro voor een PC en voor de iets rijkere personen tot de 2000/2500 euro en géén 8000 euro. :puh:

Overigens is die behuizing van die samenstelling echt kots, kots, maar dan ook echt kots lelijk. Als ik zo'n case krijg zet ik hem onder mijn bed. Komt goed uit want daar is het in de zomer wel lekker koel... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens is die behuizing van die samenstelling echt kots, kots, maar dan ook echt kots lelijk. Als ik zo'n case krijg zet ik hem onder mijn bed. Komt goed uit want daar is het in de zomer wel lekker koel... blij.gif

Idd, de eerste keer dat ik dat ding zag, dacht ik; waarom zitten de zijplaten er niet op? Zo een ding wil je toch niet in je huis hebben staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...