Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

Dacht ik eigenlijk al. Denk dat ik dan lekker doorspaar voor een nieuw systeem.

Waarom niet gewoon je i3 systeem upgraden? Leuke i5 quad core erin doen en in combinatie met een goeie videokaart heb je een lekkere (casual) gamebak.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Kan ook. Zal binnenkort wel eens kijken hoe het allemaal zit. Dit is een medion systeem, weet niet hoe het allemaal zit. En ik red het dan zowisow niet met de videokaart. voeding..

Bewerkt: door Fedmas
Link to comment
Delen op andere websites

Een voeding kost niet zoveel, als je er een i5, HD5770 en 500-600 watt voeding instopt ben je klaar voor 300-350 euro, en kan je wel goed gamen. :)

Met een 450 tot 500 watt voeding zit je al goed genoeg, 600 watt is zeker overkill.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik weet het niet man. Er zit 3 jaar garantie op die Medion, en alles zit netjes dichtgesealed (alles = Proc, ram, en bepaalde bekabeling.) Dus ik kan wel de videokaart vervangen, maar als ik meer ga vervangen, breek ik die seals, en raak ik mijn garantie kwijt. Dus dan verkoop ik liever de computer (evt met garantie), en koop ik een nieuw systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen een zeer slechte GPU. Oké, hij is snel, maar als je bekijkt wat je erbij krijgt. 250 Watt stroomverbruik, temperaturen van 100 graden Celsius, wat dus ook weer afgevoerd moet worden. Nee, dan liever een HD5870 en die overclocken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je voor 400 euro in de zomervakantie een goede PC krijgen die goed moet kunnen video renderen in HD en redelijk games aankan?

Nee.

Zonder extra's dus geen HDD en Windows. Ook niet om HD renderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...