Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

Kan je voor 400 euro in de zomervakantie een goede PC krijgen die goed moet kunnen video renderen in HD en redelijk games aankan?

Nee.

Zonder extra's dus geen HDD en Windows. Ook niet om HD renderen?

Nee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

Ook als je een nieuwe videokaart in wilt steken zal de garantie vervallen. Daarvoor moet ook de kast gewoon open geschroefd worden. Of zit er geen seal op je case?

Nop, op de case zit niets, op de videokaart heb ik ook nog geen seal gevonden. Op de bekabeling van de voeding weer wel (mobo), en aangezien ik nu als ik nieuwe GPU wil, ook nieuwe voeding moet, zal 't niet gaan ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou alleen weten of dat kon voor 400 euro.

Moederbord processor en videokaart

Zeg dat dan. Geheugen zal er overigens ook wel bij moeten en als je HD wilt renderen zal er echt een voeding van 550Watt of 600Watt in moeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou alleen weten of dat kon voor 400 euro.

Moederbord processor en videokaart

Zeg dat dan. Geheugen zal er overigens ook wel bij moeten en als je HD wilt renderen zal er echt een voeding van 550Watt of 600Watt in moeten.

Ik heb hier 1.5 gb werkgeheugen liggen. Ik kan HD renderen (wat beetje lang duurt) alleen afspelen lukt niet.

Hoeveel gaat dan een voeding kosten? Want ik heb hier 2 voedingen van 220 wat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou alleen weten of dat kon voor 400 euro.

Moederbord processor en videokaart

Zeg dat dan. Geheugen zal er overigens ook wel bij moeten en als je HD wilt renderen zal er echt een voeding van 550Watt of 600Watt in moeten.

Ik heb hier 1.5 gb werkgeheugen liggen. Ik kan HD renderen (wat beetje lang duurt) alleen afspelen lukt niet.

Hoeveel gaat dan een voeding kosten? Want ik heb hier 2 voedingen van 220 wat

Er moet sowieso veel RAM geheugen in, anders word renderen (en dan HD renderen in het speciaal) nog niks. 4GB is een must en dan het liefste DDR3. Een nieuwe voeding gaat je rond de 70 tot 80 euro kosten. Een goed moederbord is rond de 80 tot 90, terwijl 4GB geheugen tenminste 100 euro kost. En dan moet je nog een videokaart en een processor kopen voor minder dan 130 euro, aangezien je minstens 270 euro kwijt bent aan een voeding, geheugen en moederbord. En een goeie processor waarmee je echt vlot HD kan renderen zit al boven de 100 euro, dus dat word gewoon niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Om even een indicatie te geven: Klik

De Processor alleen al kost 250 euro, geheugen 100, moederbord 100 en dan ben je al over je budget heen.

Aangezien dit nog steeds het discussie topic is, vette signature sprunk :puh:. Welke heb je er zelf van? :)

Offtopic:

De core I3 mist :(

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht... =1&product[227078]=1&product[251552]=1&product[230944]=1&product[76909]=1&product[72617]=1"]Dit is het beste voor videobewerking wat je kan krijgen voor dat geld.

De grafische kaart is alleen niet zo goed, én moet je hem zelf in elkaar timmeren (de assemblage optie schijnt te zijn verdwenen), én moet je zelf nog windows, een HDD en een dvd drive zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht... =1&product[227078]=1&product[251552]=1&product[230944]=1&product[76909]=1&product[72617]=1"]Dit is het beste voor videobewerking wat je kan krijgen voor dat geld.

De grafische kaart is alleen niet zo goed, én moet je hem zelf in elkaar timmeren (de assemblage optie schijnt te zijn verdwenen), én moet je zelf nog windows, een HDD en een dvd drive zoeken.

Als je nou de kast weglaat en een betere videokaart, bijv de HD5770. Dan komt het toch beter uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...