Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

Om even een indicatie te geven: Klik

De Processor alleen al kost 250 euro, geheugen 100, moederbord 100 en dan ben je al over je budget heen.

Aangezien dit nog steeds het discussie topic is, vette signature sprunk :puh:. Welke heb je er zelf van? :)

Offtopic:

De core I3 mist :(

Tja, net degene die ik heb :puh:. Zou ie t misschien expres hebben gedaan? :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

Het punt is, hij past er niet meer op. Intel wilt zo nodig liggende processor afbeeldingen, dus moest ik er een paar weg laten. Ook de Atom zit er niet in. Waarschijnlijk haal ik ooit nog eens de Pentium weg, en schuif de i3 er tussen. De naam Pentium wordt langzaam uitgefaseerd namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht... =1&product[227078]=1&product[251552]=1&product[230944]=1&product[76909]=1&product[72617]=1"]Dit is het beste voor videobewerking wat je kan krijgen voor dat geld.

De grafische kaart is alleen niet zo goed, én moet je hem zelf in elkaar timmeren (de assemblage optie schijnt te zijn verdwenen), én moet je zelf nog windows, een HDD en een dvd drive zoeken.

Als je nou de kast weglaat en een betere videokaart, bijv de HD5770. Dan komt het toch beter uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht... Dit is het beste voor videobewerking wat je kan krijgen voor dat geld.

De grafische kaart is alleen niet zo goed, én moet je hem zelf in elkaar timmeren (de assemblage optie schijnt te zijn verdwenen), én moet je zelf nog windows, een HDD en een dvd drive zoeken.

Als je nou de kast weglaat en een betere videokaart, bijv de HD5770. Dan komt het toch beter uit?

Ja, maar waar moet je hardware dan in?

Je kan een nog goedkopere kast nemen en dan een HD5770 erin duwen, maar dan is de kast kwaliteit echt scheiße.

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht... Dit is het beste voor videobewerking wat je kan krijgen voor dat geld.

De grafische kaart is alleen niet zo goed, én moet je hem zelf in elkaar timmeren (de assemblage optie schijnt te zijn verdwenen), én moet je zelf nog windows, een HDD en een dvd drive zoeken.

Als je nou de kast weglaat en een betere videokaart, bijv de HD5770. Dan komt het toch beter uit?

Ja, maar waar moet je hardware dan in?

Je kan een nog goedkopere kast nemen en dan een HD5770 erin duwen, maar dan is de kast kwaliteit echt scheiße.

Ik heb zelf 2 kasten

Link to comment
Delen op andere websites

Dat maak je een leeg vakje voor AMD met text erin: Gereserveerd voor de x6

Ik heb nu een nieuwe versie met Core i3 (Speciaal voor Fedmas) en Core i7 Extreme. Zodra het logo van Phenom II X6 bekend is zal die erin komen. Dan gaat de Sempron weg, schuift alles op en komt achteraan de X6. En nu genoeg over mijn sig. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een nieuwe versie met Core i3 (Speciaal voor Fedmas) en Core i7 Extreme. Zodra het logo van Phenom II X6 bekend is zal die erin komen. Dan gaat de Sempron weg, schuift alles op en komt achteraan de X6. En nu genoeg over mijn sig. :puh:

Zo, een nieuwe :D. Braaf! XD

Jongens, wie doet hier eigenlijk aan casemodden?

Ik heb zonet schetsje gemaakt:

Klikkerdeklik!

Bewerkt: door Fedmas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een nieuwe versie met Core i3 (Speciaal voor Fedmas) en Core i7 Extreme. Zodra het logo van Phenom II X6 bekend is zal die erin komen. Dan gaat de Sempron weg, schuift alles op en komt achteraan de X6. En nu genoeg over mijn sig. puh2.gif

Zo, een nieuwe icon_mrgreen.gif. Braaf! XD

Jongens, wie doet hier eigenlijk aan casemodden?

Ik heb zonet schetsje gemaakt:

Klikkerdeklik!

Ik doe aan casemodden. Ik heb al samen met een vriend een PC in een amstel krat gebouwd en ik ben ondertussen al weer met iets anders bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

-CPU Type: DualCore Intel Core 2 E8400, 3000 MHz (9 x 333)

- Arctic Cooling Freezer xtreme

- Asus Striker Extreme (2 PCI, 2 PCI-E x1, 3 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)

Moederbord Chipset NVIDIA nForce 680i SLI

- 2 video kaarten MSI NX8800GT-T2D512E-OC

- pc 6400 OCZ2g8004gk 3x2GB

- Anteq 550 basiq plus

- western digital 500gb harde schijf

- mx revolution muis

- logitech simpel toetsenbordje

- logitech x-530 surround

- 1x samsung 940bf scherm

- 1x lg flattron l119s scherm

en dit alles in een Cooler Master CM Stacker 831 kast

Ik doe hem weg, omdat ik iets anders wil gaan kopen.

500 euro op Marktplaats

Als ik deze computer voor 400 krijg, is het dan een mooie deal?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit wel een scherm bij natuurlijk, een SLI opstelling en een goede game dual core processor. Ik vind het altijd moeilijk inschatten maar ik denk dat 400 euro wel een redelijk bedrag is voor dat systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit wel een scherm bij natuurlijk, een SLI opstelling en een goede game dual core processor. Ik vind het altijd moeilijk inschatten maar ik denk dat 400 euro wel een redelijk bedrag is voor dat systeem.

Ik denk dat de vraagprijs precies goed is. De processor is nog steeds een van de meer populaire modellen, het moederbord is een top model, de koeler is prima, de videokaarten zijn los sowieso al meer dan 120 euro waar samen en voor de rest zijn het allemaal super onderdelen, je zou er makkelijk nog meer voor kunnen vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een nieuwe versie met Core i3 (Speciaal voor Fedmas) en Core i7 Extreme. Zodra het logo van Phenom II X6 bekend is zal die erin komen. Dan gaat de Sempron weg, schuift alles op en komt achteraan de X6. En nu genoeg over mijn sig. puh2.gif

Zo, een nieuwe icon_mrgreen.gif. Braaf! XD

Jongens, wie doet hier eigenlijk aan casemodden?

Ik heb zonet schetsje gemaakt:

Klikkerdeklik!

Ik doe aan casemodden. Ik heb al samen met een vriend een PC in een amstel krat gebouwd en ik ben ondertussen al weer met iets anders bezig.

Ik volg het stiekum op Tnet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...