Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

  • 3 maanden later...

En tóch heb je een touchscreen mobieltje :t

Ik heb zelf de Sony Ericsson W300i. Hij doet wat ik wil, ik hoef geen huppelkutje te zijn en in contact te blijven met m'n Hyves, Facebook, Twitter, etcetera. Wat is het probleem met sms en msn? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik denk altijd maar, als hij kan bellen en sms'en. Internet op je mobiel is echt onzin. Op zo'n schermpje. :schater:

Dan heb je nog nooit ge-internet op een smartphone van nu, android/iphone en wat minder blackberry, dat gaat best rap hoor :) kan niet meer zonder me HTC Desire

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens. Niets is zo veranderlijk als het weer en Sprunk. Nu heb ik dan wel geen SmartPhone, maar ik kan nu al niet meer zonder mijn mobiel internet abbonement. Bij het afsluiten van mijn abonnement kon ik het niet laten, een tientje per maand voor onbeperkt internet. Niet reete snel via GPRS, maar via Opera Mini met externe rendering is het prima te doen hoor. Je hebt toch je nieuws, je bank, je hyves, je msn, openbaar vervoer, alles op zak. De kans dat ik een smartphone ga halen binnen korte termijn met 3G is dan ook best groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...