Limbolander Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 ja wat voor telefoons hebben we hier eigelijk? heb zelf de HTC Desire leuk ding kun je echt niet normaal veel mee ^^ Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 Ik heb een Apple iPhone 3G 16 GB. Daar kun je met een touch-toetsenbord typen. Dus geen problemen mee. Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Sasumng Corby TXT thjaa ik had nie zoon hoog budget dus ik kocht die maar die is heel leuk voor zijn prijs Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik denk altijd maar, als hij kan bellen en sms'en. Internet op je mobiel is echt onzin. Op zo'n schermpje. Reageren
Hayte Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 En tóch heb je een touchscreen mobieltje Ik heb zelf de Sony Ericsson W300i. Hij doet wat ik wil, ik hoef geen huppelkutje te zijn en in contact te blijven met m'n Hyves, Facebook, Twitter, etcetera. Wat is het probleem met sms en msn? Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Touchsreen is iets anders dan Internet lieverd. Reageren
Hayte Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Schattebout, ik doelde naar dat simpele sms en bel-gedoe. Als dat écht zo zou zijn zou je geen touchscreen mobieltje hebben gekocht Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Alsof je tegenwoordig nog anders kan... Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Ik denk altijd maar, als hij kan bellen en sms'en. Internet op je mobiel is echt onzin. Op zo'n schermpje. Dan heb je nog nooit ge-internet op een smartphone van nu, android/iphone en wat minder blackberry, dat gaat best rap hoor kan niet meer zonder me HTC Desire Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Mee eens. Niets is zo veranderlijk als het weer en Sprunk. Nu heb ik dan wel geen SmartPhone, maar ik kan nu al niet meer zonder mijn mobiel internet abbonement. Bij het afsluiten van mijn abonnement kon ik het niet laten, een tientje per maand voor onbeperkt internet. Niet reete snel via GPRS, maar via Opera Mini met externe rendering is het prima te doen hoor. Je hebt toch je nieuws, je bank, je hyves, je msn, openbaar vervoer, alles op zak. De kans dat ik een smartphone ga halen binnen korte termijn met 3G is dan ook best groot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.