Jump to content

Algemene Hardware Discussie


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    148

  • Limbolander

    102

  • TaartJJ~!

    86

  • Djmaddox

    65

Valt wel mee, maar mijn ruimte om HDD's in te doen loopt helemaal tot onderaan, en daar zat mn videokaart dan bijna tegenaan.

EDIT: Dit is pas een flink gekoelde kaart :o

inno3d-geforce-gtx-260-ichill-accelero-xxx.jpg

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

hoe meer fans wil niet zeggen hoe beter, als je dan nog een klote airflow hebt dan werkt het alleen maar negatief.

Vandaag op me stage was echt een gore pc, ding was een jaar oud en had meer stof dan een pc van 10 jaar oud ofzo, ook half bruin van binnen ( komt door rokers.. ) hoe krijgen ze het toch voor elkaar.. ( was btw CM kast, had zelfs van die stoflapjes voorin zitten en toch nog een kilo stof binnenin ) \

verder nog zon overkill pc met i7 extreme en 2x 295GTX in SLI, das al duizend euro voor alleen die grafische kaarten, lmao ( ding kostte trouwens ~3.6 duizend in totaal )

Link to comment
Delen op andere websites

verder nog zon overkill pc met i7 extreme en 2x 295GTX in SLI, das al duizend euro voor alleen die grafische kaarten, lmao ( ding kostte trouwens ~3.6 duizend in totaal )

Als ik 3.6 duizend euro had zou ik ook zo'n PC bouwen. :Y

Enne, niet uit je handen laten vallen hé? Dat kost je dan namelijk 3600 euro. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

overkill wat je er voor terug krijgt, bedoel SLI is al marginale winst als je kijkt hoe weinig games het fatsoenlijk ondersteunen, laat staan ondersteunen ( ligt echt gewoon aan de games, want probeer maareens met een SLI setup bv furmark ofzo te draaien en je ziet 2x zoveel FPS als met 1 kaart ) mja ach mensen moeten wat hebben om hun geld aan te verspillen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het er ook wel bij 1 GTX295 laten denk ik, maar wel een i7 Extreme en zo'n 12GB geheugen, al is het alleen maar op een beetje op te scheppen. :puh:

12gb als je geeneens 3-4 gb volkrijgt lekker nuttig

Link to comment
Delen op andere websites

had niet op order gekeken verder hoeveel gb die had, hij had iig 6 balkjes erin dus kan goed zijn dat die ook gewoon 12 gb had :puh:

mja had btw nog een ander systeem met een Nforce 680i moederbord, dik 2x 16x PCI-e sloten etc, echt een SLI bordje, wat voor grafische kaart zat erbij? een hd3650, das toch echt om te huilen een moederbord wat bijna duurder is als de rest van de pc en het dan zo weinig benutten, dan snap je er echt totaal niks van, maargoed..

Link to comment
Delen op andere websites

had niet op order gekeken verder hoeveel gb die had, hij had iig 6 balkjes erin dus kan goed zijn dat die ook gewoon 12 gb had :puh:

mja had btw nog een ander systeem met een Nforce 680i moederbord, dik 2x 16x PCI-e sloten etc, echt een SLI bordje, wat voor grafische kaart zat erbij? een hd3650, das toch echt om te huilen een moederbord wat bijna duurder is als de rest van de pc en het dan zo weinig benutten, dan snap je er echt totaal niks van, maargoed..

Hahaha. Een SLI bord en dan een 3650 is hetzelfde als 2 tongzoenende mannen. :schater: (Dat past dus ook niet bij elkaar)

>>> Door Thundercover: Kromme vergelijking...? Als twee mannen gewoon van elkaar houden, klopt het plaatje gewoon hoor... <<< >>> Maar een man past beter bij een vrouw. Dat is gewoon zo. Ookal houden die mannen super veel van elkaar, het is natuurlijker om als man een vrouw te zoenen. Dus gewoon een goede vergelijking. Die 3650 en het SLI moederbord houden vast ook van elkaar. Maar er hoort natuurlijk een nVidia kaart op, dat is ook natuurlijker.<<<

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens een server briefing, waarbij Hardware.Info van de partij was, heeft AMD gisteren op haar hoofdkantoor in Austin Texas een demonstratie gegeven van de volgend jaar verschijnende Magny-Cours processor. Deze processor is een combinatie van twee 6-core chips in één CPU, vergelijkbaar met de wijze waarop Intel haar eerste quad-core processors samenstelde uit twee dual-core chips. Op deze manier zal AMD als eerste een 12-core processor op de markt brengen. De Magny-Cours CPU's zullen gebruik gaan maken van de G34-socket en krijgen daarmee de beschikking over vier DDR3-1333 geheugenkanalen per processors (twee per die). Bij de demonstratie toonde met een 4-weg systeem op basis van de nieuwe CPU's. Het totaal aantal beschikbaar cores komt daarmee op 4 CPU's x 2 die's x 6 core's = 48 cores. Het openen van het task manager scherm van Windows Server 2008 is dan op z'n minst een indrukwekkend gezicht. Prestatiegegevens heeft AMD nog niet vrij gegeven, maar met 48 cores en 16 geheugenkanalen zal dit systeem naar huidige maatstaven ongekende prestaties bieden.

De Magny-Cours processors zullen begin volgend jaar op de markt komen als onderdeel van AMD's Maranello DDR3 serverplatform. Zeer binnenkort mogen we AMD's eerste zes-core serverprocessor verwachten, codenaam Istanbul. Deze CPU's zullen plaats nemen in AMD's bestaande Socket 1207 en zijn daarmee een compatible met bestaande platformen voor AMD Opteron Barcelona en Shanghai systemen.

Tevens werden final versies van de genoemde Istanbul processor getoond. Zowel in 2-weg als 4-weg configuraties. Hoewel we nog geen prestatiegegevens bekend mogen maken, kunnen we wel melden dat deze 6-core server-CPU's dankzij een nieuwe cache-technologie bij 4-weg systemen vrijwel linear schalen ten opzichte van 2-weg servers. Op die manier heeft AMD binnenkort weer een goed antwoord op Intels recente introductie van Nehalem-gebaseerde Xeons.

amd-magny-cours-demo-1.jpg

48 Core's. Dan heeft elke online gebruiker van dit forum zowat zijn eigen core. :schater: (als het rustig is 's avonds)

Ik ben benieuwd of er ooit 6, 12 of 48 core platformen uitkomen voor desktop PC's. :Y Dat lijkt me helemaal super snel. (en vooral erg duur en niet energiezuinig)

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, een nieuwe Opteron speciaal voor servers :puh:

Darn, ik zie het zo gebeuren dat wij over ~10 jaar ook zoveel cores zullen hebben als cosument.

Stel je het eens voor :7

EDIT:

Bij die computer heb je al een film geconverteerd voordat je op de "converteer" knop hebt gedrukt :7

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha. Een SLI bord en dan een 3650 is hetzelfde als 2 tongzoenende mannen. :schater: (Dat past dus ook niet bij elkaar)

Ik ben geen homo, maar die vergelijking vind ik dus niet kunnen. :{ Als 2 mannen van elkaar houden is er toch niks fouts aan en waarom zou het dan 'niet bij elkaar passen'? Vind ik een beetje kortzichtig van je.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die computer heb je al een film geconverteerd voordat je op de "converteer" knop hebt gedrukt :7

Gatverdamme, those lucky fricking bastards! Ik moet wel drie uur wachten! :-(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...