Jump to content

Filmpjes opslaan


Kapstoque

Recommended Posts

Dag mensen,

ik heb even een vraagje. Ik heb sinds kort een harde schijf in mijn netwerk staan, waarop ik de "mijn documenten" map van mijn computer heb gezet, zodat ik dezelfde bestanden op mijn laptop kan zien en/of wijzigen.

Nu vind GTA dit niet zo leuk dat ik dat zomaar gedaan heb, en ik kan mijn filmpjes daardoor niet meer opslaan. hij geeft de foutmelding "Not enough system resources available" of iets dergelijks.

Nu dacht ik er zelf aan dat het pad in het register misschien nog naar de oude locatie verwees, en ik wilde dit aan gaan passen. maar ik kan de hele sleutel van dat soort dingen niet vinden.

Weet iemand misschien hoe ik het pad van deze map aan kan passen zodat GTA snapt dat de harde schijf zich nu extern bevind? of moet ik gta opnieuw installeren?

Mocht ik hem opnieuw moeten installeren, heb ik dan mijn savegames nog? ik heb nu namelijk al het verhaal uitgespeeld, maar ik wil in ieder geval zo dicht mogelijk bij de 100% uitkomen (en het liefst volledig op eigen kracht :tu:

Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen, want ik wil ook gewoon grappig filmpjes op kunnen slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gegoogled in 2 seconden:

http://support.microsoft.com/kb/310147

helaas is dit niet wat ik bedoel.

de bestanden staan al op een andere locatie, ook in het register en alles.

het probleem is alleen dat GTA4 nog niet weet, danwel dit gewoon niet ondersteunt dat het allemaal ergens anders staat.

ik heb dus al in windows de doellocatie van mijn Mijn Documentenmap gewijzigd.

Link to comment
Delen op andere websites

In het register vind je deze sleutel, maar er staat geen waarde bij met de locatie van de map Mijn Documenten

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV

hoe kan ik hem opnieuw installeren en mijn huidige savegame enzo bewaren? waar en hoe kan ik deze dan veilig stellen? ik ga dat dan eens proberen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...