jimi Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Hallo! Ik ben opzoek naar het txd bestand waar dit in te vinden valt! (Lijkt anders dan het origineel, want komt uit een mod) Alvast Bedankt! Reageren
K.O. Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Het komt uit een mod, zeg je. Ik neem aan dat jij die mod dus zelf geïnstalleerd hebt. Dan kun je toch gewoon kijken naar de bestanden die bij de mod zitten? Gegarandeerd dat het daar ééntje van is. Mocht het toch nog nodig zijn, dan wil ik wel even voor je op onderzoek uitgaan hoor, maar volgens mij kun je het aan de bestanden van de mod ook wel zien. Zo niet, zegt het dan aub even hieronder. Reageren
jimi Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Het komt uit een mod, zeg je. Ik neem aan dat jij die mod dus zelf geïnstalleerd hebt. Dan kun je toch gewoon kijken naar de bestanden die bij de mod zitten? Gegarandeerd dat het daar ééntje van is.Mocht het toch nog nodig zijn, dan wil ik wel even voor je op onderzoek uitgaan hoor, maar volgens mij kun je het aan de bestanden van de mod ook wel zien. Zo niet, zegt het dan aub even hieronder. Heb ik gedaan, maar heb ze niet gevonden. Reageren
K.O. Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik heb hem in Steve-M's Mapviewer even voor je opgezocht. De naam van de texture is 'grnwht_sfe.txd'. In deze texture vormen de 'vic01_LA' en 'victim_sfe' afbeeldingen het Victim logo en de bloedvlek. In het vervolg kun je voor dergelijke vragen overigens in dit topic terecht. Reageren
jimi Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik heb hem in Steve-M's Mapviewer even voor je opgezocht. De naam van de texture is 'grnwht_sfe.txd'. In deze texture vormen de 'vic01_LA' en 'victim_sfe' afbeeldingen het Victim logo en de bloedvlek. In het vervolg kun je voor dergelijke vragen overigens in dit topic terecht. 1000x Thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.