algemeen Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 hallo mensen,ik heb gta san [v 1.0] maar die slaat dus niet meer op[op laptop en vaste pc] ook als i ksave games download helpt dat niet kan iemand me helpen?!?! is er een bug verhelp voor te maken? zo niet gooi ik hem weg. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Herinstalleer de hele game even, en download de patches. EDIT: Als dat niet werkt en je gooit hem weg gooi hem dan wel op mij af Bewerkt: 14 april 2009 door djmaddox Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Of misschien heb je niet genoeg rechten op je PC, als je dan Vista hebt. Controleer je rechten eens. Vooral Schrijven. Of misschien de EXE als Administrator uitvoeren. Rechtermuisknop op snelkoppeling of EXE van SA, eigenschappen, compatibiliteit, en daar Als Administrator uitvoeren. Als je XP hebt zou ik het niet weten Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 en je hebt de savegames wel uberhaupt in de map mijn documenten\gta san andreas userfiles staan? Reageren
algemeen Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 ja, maar ik heb hem al 5 keer op nieuw geinstaleert toen me pc craste en alles weg was instalerede ik hem op nieuw, maar sinds toen deed hij niks meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.