deagle Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 (bewerkt) Opmerkingen? Bewerkt: 14 april 2009 door deagle Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Hij is best wel mooi alleen de si is veel te licht. Dat moet dus een stuk donkerder en de tekst en het lettertype vind ik er totaal niet bij passen. Veel te klein en te simpel. 6.5/10 Bewerkt: 15 april 2009 door Triads Reageren
Legenderion Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Te licht van contrast, Torres kon je er meer uit laten komen, of meer met licht/donker kunnen spelen. De tekst FC LIVERPOOL zie je ook niet goed, ik zag het pas nadat ik er een aantal seconde naar keek. Een kritische 6.2/10.0 Reageren
deagle Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Te licht van contrast, Torres kon je er meer uit laten komen, of meer met licht/donker kunnen spelen. De tekst FC LIVERPOOL zie je ook niet goed, ik zag het pas nadat ik er een aantal seconde naar keek. Een kritische 6.2/10.0 Dat je FC LIVERPOOL niet zo goed ziet, is met opzet zo gedaan, gewoon bedoeld als een effectje. Ik zal misschien nog een v2 maken maar dat betwijfel ik. Althans bedankt Legenderion voor je reactie, hetzelfde voor Triads. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.