Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Heey allemaal, in het mailtje wat ik zojuist heb gekregen staat dat de multiplayerpagina is geupdate met screenshots en info over de verschillende multiplayer mode's Klik hier om naar de CW multiplayer pagina te gaan Er is nu ook nieuwe informatie en artwork over lester (geen idee wie het is maar goed) klik hier om naar de CW people pagina te gaan Je kan nu ook deskops, Avatars en icons downloaden op de CW site Klik hier om naar de CW downloads pagina te gaan En als laatste zijn op de rockstar social club de rampage maps van CW toegevoegd Klik hier om naar de CW pagina op Rockstar social club te gaan Have fun with it Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 De eerste twee links zijn niet goed. 1e link 2e link Reageren
rdewit Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Mijn resolutie staat er niet bij ! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Leuk die artwork van Lester, ik vond Lester wel leuk. Reageren
Hayte Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) die nieuwe wallpaper van Uncle Kenny vind ik wel vet, maar natuurlijk doet die het weer niet, de andere twee nieuwen doen het wel EDIT: oh yeah, je moet voor de nieuwe wallpaper van Kenny dit http://media.rockstargames.com/chinatownwa...y_1280x1024.jpg invullen (voor een andere resolutie moet je zelf de resolutie aanpassen) Bewerkt: 16 april 2009 door Hayte Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 die nieuwe wallpaper van Uncle Kenny vind ik wel vet, maar natuurlijk doet die het weer niet, de andere twee nieuwen doen het welEDIT: oh yeah, je moet voor de nieuwe wallpaper van Kenny dit http://media.rockstargames.com/chinatownwa...y_1280x1024.jpg invullen (voor een andere resolutie moet je zelf de resolutie aanpassen) Uncle Kenny ziet er totaal anders uit op die wallaper. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.