Jump to content

SA Beel probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, als ik GTA opstart doet hij het goed, tot het menu sherm na de filmpjes. Dan laad je je game, en dan geeft hij weer mooi beeld. Dan kom je in het spel, dan gaat hij weer gek doen. Ik heb Vista Basic, en al compatebalieteids modus al geprobeerd. Het probleem is begonnen toen ik Vista geinstaleerd heb. Het is V2. Wat nu? Ik kan je wel een screenshot sturen permail, hij is te groot voor de website.. :duh:

Geplaatst:

- Voldoet je computer aan de systeemeisen?

- Heb je de resulutie goed staan. Onscherp beeld krijg je bij een te lage resolutie.

- Is jouw SA legaal?

(upload je screen op photobucket o.i.d, dan kun je hem wel hier plaatsen.)

Geplaatst: (bewerkt)
3. Ja

En toen vond je wat geld op straat, zo weinig eigenlijk maar genoeg om je spaarpot voor SA bij te vullen. 15 euro is echt niet veel.

En post je PC specificaties eens, misschien da Vista Basic te veel van je PC vraagt waardoor SA ook met de gekochte versie niet lekker zal werken.

In het topic Technische Ondersteuning (link vind je in mijn sig) staat er een link gemeld naar Flitskikkers infotool. Dat is een makkelijke tool waarmee je je PC specs kan opzoeken, en genereren naar een BB code.

EDIT: Ik heb naar je plaatje gekeken, dit is een mooi voorbeeld wat je krijgt van downloads :Y kopen is dus niet duur, maar wel fijn.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Wil je een foto hebben van mijn hoesje en cd, dat proggie werkt niet.

Dus ik heb het zelf opgezocht, standaard proggie van Acer.

Systeem:

Besturingssysteem Microsoft® Windows Vista™ Home Basic

Chipset Intel 955XM/945GM/PM/GMS/940GML

Processor Intel® Celeron® M CPU 430 @ 1.73GHz

Systeemgeheugen 1GB

Harde schijf 1 ST96812AS ATA Device, 55,89 GB

CD/DVD-station 1 HL-DT-ST DVDRAM GSA-T10N ATA Device

Video Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family

Videogeheugen 224 MB

Audio High Definition Audio-apparaat

Ethernetkaart 1 Marvell Yukon 88E8038 PCI-E Fast Ethernet Controller

Draadloze LAN-kaart 1 Atheros AR5005G Wireless Network Adapter

Geplaatst:

Je videokaart, en ook een beetje je processor, zijn niet snel genoeg voor SA. Je hebt een onboard video chip van Intel. Als intel één ding niet kan, is het wel grafische chips maken.

Je hebt een nieuwe videokaart nodig.

Geplaatst:
Kan je vertellen hoe dat moet met een laptop? Maar waarom doet XP het wel goed?

Omdat XP veel minder van je computer vraagt dan Vista. Vista is veel grafischer, en neemt meer ruimte in beslag.

Geplaatst:

Een laptop en Windows Vista Basic zijn niet ideaal om spellen mee te spelen, zeker niet i.c.m. met jouw onboard grafische kaart. Daarnaast is een laptop ook nauwelijks uit te breiden qua hardware, dus je kan daar niet even zomaar een andere videokaart in steken. Ik raad je aan om een normale PC te nemen met als besturingssysteem Windows XP of Windows Vista Premium (of Ultimate). Het was trouwens wel handiger geweest als je eerst naar de systeemeisen had gekeken voor GTA SA vóórdat je 'm had gekocht, dan had je al kunnen zien dat jou laptop niet echt voldoet. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...