Fiedelewie Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Missie: Farewell my love Cheaten: maakt niet uit Versie: 2 Ik ben niet zo'n grote racer kennelijk en ik wil graag verder spelen dus ik hoop dat iemand dit gezellige parcours in mijn plaats wil afleggen GTASAsf1.b
PatrickW Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Farewell my love - Mission Passed! Telefoontje van The Truth gehad voor een nieuwe missie. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame vind je in de bijlage. GTASAsf1.b
Fiedelewie Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Farewell my love - Mission Passed!Telefoontje van The Truth gehad voor een nieuwe missie. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame vind je in de bijlage. Oke super, bedankt! Toch nog een vraagje: de saved game begint gewoon opnieuw van het hele begin, en gaat dus niet verder. Heb je misschien versie 1? Ik heb namelijk versie 2.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Gebruik in het vervolg de bewerk-knop van je laatste post, plaats geen dubbele posts (twee na elkaar). Ik heb 'm even door de SA ID converter gehaald, probeer het nu nog eens.
Recommended Posts