.Maze. Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) wat vonden jullie van de onthulling van de X-box 360, ik vondt het een beetje tegenvallen ik heb hem maar een paar seconden gezien de rest was alleen muziek van die 2 bands Bewerkt: 13 mei 2005 door BoterBal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ik vind zoiezo de 360 lelijk als ik m'n playstation zilver spuit is ie dan ook een 360 ¿¿. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) hij heeft een beetje andere vorm wat golvender Bewerkt: 13 mei 2005 door BoterBal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Het viel me heel erg tegen alleen maar muziek :blink: . Heb hem er af gezet en ben wat anders gaan kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 The killers is een goede band,maar dit was géén aankondiging van de 360 als ze nu eens iets laten zien wat het ding kan,op zn minst :blink: dat ding hadden we al gezien op het internet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ik had er ook veel meer van verwacht, het enigste wat we zagen was dat een vrouwke met een tas het podium op kwam rennen en de x-box 360 op een tafeltje zette :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 zo ik had echt niet verwacht dat die Xbox er zo uit kwam te zien :rolleyes: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ipv dat ze al die slechte irritante muziek maakten, konden ze net zo goed spellen enzo laten zien voor de 360, of wat ie allemaal kan, die muziek was echt k*t Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Als je even vóór MTV cribs had gekeken zag je meer info. over de '360. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ik had em al weggezapt, vondt niks aan die muziek... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Ja klopt had ik ook ik zappte terug en toen was net het einde van de reclame over de X-box 360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Vond het maar een goedkoop gemaakt showtje, bijna geen info over de x-box 360, je zag een spelletje ongeveer 10 econde bij elkaar, verder was het zwaar bagger, muziek viel ook tegen... (btw, hoe kan die dame hem trouwens aanzetten terwijl die niet eens zit aangesloten? :blink: ) En of ze had een camera in d'r hoofd of ze hebben het een beetje spanned willen maken hoe ze aan kwam lopen, maar zelfs dat was bagger... <_< Bewerkt: 14 mei 2005 door Jeffrey S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 (btw, hoe kan die dame hem trouwens aanzetten terwijl die niet eens zit aangesloten? :blink: ) Mischien wire-less ? Zoals de controller. Althans dat hoop ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 ja dat lijkt me inderdaad vet :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Bij de muziek viel ik in slaap. En aangezien het hele internet nu vol staat met die X-Box hoef ik er niet speciaal naar te kijken. Maar toch zo lelijk vind ik hem niet. Ik dacht iets zoals een Shrek-ding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.