Jump to content

Gala-auto gezocht


L

Recommended Posts

Beste leden,

ik ben een leerling uit 5 HAVO en ik heb 13 mei aaanstaande gala op mijn school. Voor de mensen die niet weten wat een gala is: een soort van (eind)feest, in mijn geval voor alle examenkandidaten. Hierbij is ook een mooie gala-auto nodig. Het gala vindt plaats in Woerden en vanaf 17:00 kunnen we daar in principe aankomen met de auto's, dan wel andere vervoersmiddelen.

Nu is mijn vraag: heb jij, of iemand uit je familie een hele mooie auto die geschikt is voor een gala (het liefst een dure auto) die wil rijden voor mij 13 mei a.s.? Laat het me weten via een bericht of stuur me een pm. Je zou me er een heel groot plezier mee doen!

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Het grootste gedeelte van dit forum bestaat uit minderjarigen oftewel die hebben geen auto. Er zijn tegenwoordig ook maar weinig mensen met een mooie, oude en sjieke wagen. Dus je kan zo'n aanvraag voor auto beter als advertentie in de krant zetten ofzo dan heb je denk ik meer succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een motor is leuk, maar het is, met name voor de dames, vrij lastig om in galapak/-jurk achterop een motor te zitten. Daarnaast heeft waarschijnlijk niemand een motorrijbewijs, dus dat maakt de zaak nog wat moeilijker.

Originaliteit is dan wel belangrijk, maar een limousine werkt gewoon altijd goed en die kun je er altijd wel eentje in de buurt huren, inclusief chauffeur. Dat is niet eens zo duur als je het met een aantal mensen samen doet. Ook stoer is natuurlijk een of andere veel te dure sportwagen, maar dan moet je via-via wel iemand kennen die zo'n ding heeft en bereid is jullie naar het gala te rijden. Een ander idee is misschien een Tuk Tuk. Niet geheel chique, maar zeker origineel en opzienbarend. Een vriend van mij was dit eventueel van plan een tijdje geleden, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Ik heb ook verhalen gehoord over Monster Trucks en Trikes. Als je dan geen indruk maakt... :7 Hoe dan ook, je moet wel net ff zo iemand kennen die een dergelijk bijzonder voertuig heeft. Het lijkt mij niet echt handig als je zoiets via GTAForum gaat regelen; lijkt mij niet echt de meest geschikte plek. Zelf ben ik overigens in een gewone auto in de buurt van ons galafeest afgezet, niet heel interessant maar dat vonden wij niet echt belangrijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...