little-willy Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen. Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD Ik heb bij Gta IV (PS3) gewoon de kaart van het metronet erbij gekregen, ik zal nog eens voor je zoeken op internet, en als ik een kaart vind post ik de link . Edit: Klik hier! Ik hoop dat je hier wat mee kunt. 2e Edit: De url klopte niet, Nu wel! Bewerkt: 15 april 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD Ik heb bij Gta IV (PS3) gewoon de kaart van het metronet erbij gekregen, ik zal nog eens voor je zoeken op internet, en als ik een kaart vind post ik de link . Dankje.. maar ik kreeg geen Metronet bij mijn PC Special Edition! (Zo'n kartonnen doosje met mooie screenshots erin) Had ik toch wel verwacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Ik had een heel mooi plaatje en heel erg groot... ik zoek 'm even op. EDIT: ok niet heel groot, die andere was groter, maar deze is ook wel goed. SUbway map Bewerkt: 15 april 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Ook op WikiGTA staat er een overzichtje van de metrostations (klik). Al is een kaartje inderdaad wel handiger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Hilgen Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Kan iemand een ingame screen shot maken van GTA 4 map ?? beetje scherp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Kan iemand een ingame screen shot maken van GTA 4 map ?? beetje scherp GTA IV Map GTA IV andere map Heb je deze niet ofzo? Iedereen heeft deze toch bij zijn spel gekregen? Bewerkt: 15 april 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Ik wist helemaal niet dat er een metro was. Ga ik toch even die mappen opslaan, voor als ik straks ook moeilijkheden ermee heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Je hoeft er geen moeilijkheden mee te hebben. Die metro is handig . EDIT: Bij Three Leaf Clover kom je de Metro wel tegen. Bewerkt: 16 april 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD Ik weet wel wat we ruilen van poster. Want ik wil lolly en jij metro systeem. Ik denk dat jij de pc versie hebt? Ik heb namelijk die van de xbox 360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Op dag van uitgave kwam er een artwork-boekje bij. Om de cd zit een hoesje met een kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Prachtig gemaakt hoor zo'n metrosysteem. Leuk om te toeren en Liberty City te verkennen.Maar ik snap er niks van. Wil ik naar Northwood kom ik uit in hartje Broker. Iemand misschien een plattegrond of een duidelijk ''overstap'' plan? Alvast Bedankt. Nou ja kijk op de kaart die je bij het spel gekregen hebt, zou ik zeggen... Je bedoeld de Lolliepop kaart? Daar staan geen metrolijnen op. Enigste waar je ze kan zien, is op de ingame map. maar daar schiet ik niks mee op. Qua overstappen xD Ik weet wel wat we ruilen van poster. Want ik wil lolly en jij metro systeem. Ik denk dat jij de pc versie hebt? Ik heb namelijk die van de xbox 360. haha, ik ruil mijn lolly niet! voor een metrokaart. ik heb al die posters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Op dag van uitgave kwam er een artwork-boekje bij. Om de cd zit een hoesje met een kaart. Dit is de PC Versie waar je het over hebt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.