Jump to content

Heeft iemand duidelijke plattegrond van Metronet?


little-willy

Recommended Posts

Nee, PS2 en XBOX 360...

EDIT: (bewijs)

WikiGTA

Tevens werd er op de dag van uitgave een speciale editie uitgebracht voor beide consoles. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het spel, een artworkboekje, muziek CD, sleutelhanger en een reistas.

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, PS2 en XBOX 360...

EDIT: (bewijs)

WikiGTA

Tevens werd er op de dag van uitgave een speciale editie uitgebracht voor beide consoles. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het spel, een artworkboekje, muziek CD, sleutelhanger en een reistas.

maar daar heb ik toch niet veel aan, als ik de PC versie heb. (PC VERSIE- SPECIAL EDITION)

Link to comment
Delen op andere websites

Met TLAD bedoel je? Dat is gewoon dezelfde map hoor.

Neee, The Lost and Damned is toch alleen voor Xbox 360.

Ik heb een PC, voor de computer. Het was een kartonnen doosje en die kon je openklappen aan

een kant en zag je wat mooie plaatjes van Algonquin en Broker. En je kan het echte hoesje eruitschuiven.

Het enigste wat er in zat was; De Grote Uitklap Map/Lolliepop Poster, een Survivalgids over Multiplayer, Independence FM, R* Social Club en de Video Editor en het Standaard boekje (On Liberty) waar de besturing, systeemeisen, garantie en de credits in staat met verder nog wat info over Liberty City. verder zat er niks bij.

Dus mijn vraag is. Hoort daar wel een metronet kaart in te zitten? Zoja, dan ga ik terug naar Media Markt.

Zoniet, heeft iemand wel een soort van duidelijk schema (niet die van WikiGTA) op de map die printable is.

Alvast Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Dus mijn vraag is. Hoort daar wel een metronet kaart in te zitten? Zoja, dan ga ik terug naar Media Markt.

Zoniet, heeft iemand wel een soort van duidelijk schema (niet die van WikiGTA) op de map die printable is.

De metrokaart zat inderdaad alleen maar bij de console versies, niet meer bij de PC-versie.

En wat bedoel je precies met een printable map? Zwart-wit, of groottes die je ook op een A4 kan afrpinten, want je kan gewoon de kaarten die joppie heeft gegeven verkleinen en dan afprinten, niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...