Cabyon Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Auto: - Boot: Alle boten Motor: Alle, gewoon niet vuurbestendig Personage: Jamaicaantjes die mijn zes sterren in de weg zitten, irritante cops en natuurlijk Chan. Gedeelte van de stad: Het Jamaicaanse deel Huis: Die waarbij je op de stoel moet saven Wapen: Teaser Missie: Raw Deal Submissie: - Radiozender: Tick&Law Reageren
mendelj Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Auto: Stallion en Dukes, beide onbestuurbaar. Boot:/ Motor: Sanchez Personage: Rudy D'avonzo, gaylord. Gedeelte v/d stad: Dat gebied met die Iertjes. Huis: Star Junction Wapen: Gewone pistool, schiet langzaam. Missie: Driven to Destruction. Submissie: Ziekenwagen. Radiozender: truth and Soul. Een nieuwe door mij: Random Character: Selma, Praat aan 1 stuk door, kletskous Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Auto: Stallion en Dukes, beide onbestuurbaar. Boot:/ Motor: Sanchez Personage: Rudy D'avonzo, gaylord. Gedeelte v/d stad: Dat gebied met die Iertjes. Huis: Star Junction Wapen: Gewone pistool, schiet langzaam. Missie: Driven to Destruction. Submissie: Ziekenwagen. Radiozender: truth and Soul. Een nieuwe door mij: Random Character: Selma, Praat aan 1 stuk door, kletskous OFTOPIC: Zou je niet beter ook een lijstje maken met de positieve dingen ? Nu lijkt het of CW gewoon poep is . Reageren
Svenie Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Zie hier het favorietenlijstje topic. Had je eerst in dit topic gekeken, dan had je het onwaarschijnlijk ook kunnen vinden. Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Zie hier het favorietenlijstje topic. Had je eerst in dit topic gekeken, dan had je het onwaarschijnlijk ook kunnen vinden. Nou , dan bedoel ik samenmengen . Waarom 2 als er ook 1 kan zijn ? Reageren
PrioX Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) Auto: Dukes Boot: Reefer Motor: Freeway Personage: Wade Heston Gedeelte van de stad:/ Huis:/ Wapen: Shotgun Missie: Ben nog niet zo ver Submissie: Ik weet de naam niet maar dat ene busje met de draak op het dak Radiozender: Let ik niet echt op Bewerkt: 27 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Qke Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Auto: Dukes Boot: Wet Ski Motor: Geen motor Personage: Lester Gedeelte van de stad: Geen enkel deel Huis: Dat op een haven lijkt (Noord-West) Wapen: Minigun Missie: Geen missie Submissie: geen submissie Radiozender: Niks, ik vind die allemaal wel goed Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Dit is mijn lijstje: * Auto: peyote * Boot: wet ski * motor: geen * personage: Chan en de Gangsters. * Deel van de stad: geen * huis: geen * wapen: revolver * Missie: De missies van "Lester" * Submissie: Wedscapade TT * Radiozender: Deadmau5/Alchemist * Random Character: Selma en een nieuwe van mij: * Drug: Weed & Downers. Bewerkt: 4 mei 2010 door supergtagamer Reageren
HermanBerkhey Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) Auto: bagage handler (veel te eritant) Boot: dinghy (slechte boot) Motor: chopper (erg lelijk) Personage: iedereen die voor mijn auto gaat staan, de politie en de veraders Gedeelte van de stad: noone Huis: noone Wapen: flash bangs (die dingen doen nix) Missie: die eene. Met die kapotte boot Submissie: parademic Radiozender: deadmouse Bewerkt: 27 februari 2011 door HermanBerkhey Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) Auto: Dukes, echt onbestuurbaar. Boot: Reefer Motor: Freeway Personage: Zhou Ming Gedeelte van de stad: Bohan Huis: Hove Beach Wapen: Teaser Missie: Natural Burn Killer Submissie: Taxi Driver Radiozender: Ticklah Bewerkt: 27 februari 2011 door Lord-Vortex Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Het enige dat ik haat is dat ze terug naar GTA 2 stijl zijn gegaan, beeld van bovenaf gezien, en niet meer zoals Liberty City/Vice City Stories Reageren
Niiigel Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Geplaatst: 19 mei 2011 Auto: admiral Boot: - Motor: - Personage: - Gedeelte van de stad: dat onderste strand Huis: het eerste huis Wapen: rpg Missie: - Submissie: - Radiozender: - Ik speel het op me ipod dus ik doe nooit missies ofzo. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 (bewerkt) Auto: Dukes (Lijkt net alsof hij poep onder wielen heeft.) Boot: Coast Goard Dinghy Motor: Freeway Personage: Wade Heston (Omdat hij Politie is) Gedeelte van de stad: Broker (Als je in Hove Beach rijd kan je niets zien vanwege de metro lijn boven je) Huis: Geen Wapen: Night Stick Missie: Geen Submissie: Geen Radiozender: Truth & Soul EDIT: LOL, had er al een gepost bijna een jaar geleden, had het niet eens in de gaten. XD Bewerkt: 11 januari 2012 door Lord-Vortex Reageren
Setyyy Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Geplaatst: 16 januari 2012 Auto: Dukes, onbestuurbaar Boot: Reefer, tooslow Motor: Elke, je ligt er te snel af, en hy gaat te snel kapoet :s Personage: Chan, idd een vuile egoïst Gedeelte van de stad: Uhm.. idk... de plekken waar taxi's altijd vol zitten? Huis: Elke zonder beschutting / garage, ook elke zonder snelle weg om te vluchten, voor als politie komt gaan ze het omsingelen... :s Wapen: Uhm... die beginner shotguns... je raakt er niks mee Missie: Idk? Elke? Submissie: Geen... doe ze toch niet... Radiozender: Die ene met basketbal als logo... ik heb radio altijd uit Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 (bewerkt) Auto: tanker, groot lomp en sloom Boot: reefer, zelfde als hieronder Motor: Angel, weliswaar kleiner en minder lomp maar nog steeds sloom Personage: Chan, grootste e*kel die er bestaat Gedeelte van de stad: Bohan,geen normaal persoon te vinden alleen drugdealers Huis: Bohan, verdere uitleg nodig? Wapen: RPG, je schiet 1 keer verkeerd en je bent wasted Missie: Die eersten, saai... Submissie: Noodle Run, je hebt gewoon te weinig tijd Radiozender: T+S, slome zender EDIT: sorry, bumpje. zag de datum net pas... Bewerkt: 21 april 2012 door Poepchineesje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.