Enesss Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Ik heb problemen met gta4 multi-player ik kan niet meer op home drukken ik ben namelijk op cops and robber servers altijd gekickt want ik heb wat beetje trage pc Dank je dat je me helpt Bewerkt: 15 april 2009 door Enesss Reageren
-Stan- Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Misschien heb je te weinig geheugen op je pc staan(dan gaat ie namelijk trager werken). Ik zou al het overbodige weggooien. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Het kan zijn dat je PC te traag is en dat je dan nooit kunt spelen, omdat hij gewoon te traag is. Kan je dus de specificaties van je PC hier eens posten? Topic verplaatst naar het Multiplayer forum. Reageren
Enesss Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Dank je voor het helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.